ELLINOR sa for siden:
har planlagt å lage riskrem med cottage cheese og kremfløte. hadde tentkt å ha rødsaus, leste et sted her at man kunne bruke sterk funsaft og fiberhusk. Har noen av dere prøvd det?
ELLINOR sa for siden:
har planlagt å lage riskrem med cottage cheese og kremfløte. hadde tentkt å ha rødsaus, leste et sted her at man kunne bruke sterk funsaft og fiberhusk. Har noen av dere prøvd det?
Enid sa for siden:
Ikke prøvd det, men bringebær/jordbær kjørt med stavmikseren med litt splenda fungerer veldig bra!
ELLINOR sa for siden:
ja det går jo ann, blir en del karber av det. jeg er veldig opptatt av at karbene skal komme av grønnsaker som er veldig viktig på ketolyse der man ikke skal spise mer en 15 for dag, men for en gang i blant er det jo godt mulig å gjøre unntak
Gamla sa for siden:
Bruk gelatin og Fun Light. 3 plater ( mer/eller mindre,- alt etter hvor tykk du ønsker sausen) til ca. 1 liter saft. Visp opp sausen når den er stivnet. ;)
Ziggy sa for siden:
Tror jeg ville ha brukt jordbær, sånn at du slipper å ha bringebærsteinene i sausen, hvis du ikke har en blender med fruktsil da...
Ellers så tror jeg Komkaris råd er det beste...
.
ELLINOR sa for siden:
JA JEG TENKTE LITT PÅ PÅ GELATIN, MEN TENKTE AT DEN BLE ENTEN FOR STIV ELLER IKKE NOE. hAR OGSÅ FUNNET TIPS MED Å JEVNE FUNSAFT MED FIBERHUSK, SKAL PRØVE DET OGSÅ
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.