< Tilbake til oversikten

Kjendiser!?

Ninja sa for siden:

Noen som vet om kjente personer rundt om i verden som har eller driver med lav karbo livsstil??

:)

Titti sa for siden:

Det er visst mange i flg Goggen som er kursleder for EAT.

Jeg vet om Hanne Krogh ;)

Nille sa for siden:

South Beach dietten er vel den som har mest kjendiser på lista. Bl.a. Bill Clinton, Jennifer Aniston og en gu bråte andre. Så har Suzanne Somers utviklet sin egen "Somersize".

Ellers er det flre og flere som ikke bekjenner seg til en bestemt diett (i redsel for å bli assosiert med noe) men de har "kuttet ned på karbohydratene og spiser ikke sukker, hvitt mel, pasta, ris og poteter". Hvis ikke det er lavkarbo så vet ikke jeg !:)

stinasol sa for siden:

celina middelfart sverger vist til atkins :)

Aline sa for siden:

Ikke så rart når hennes selskap selger atkins i norge :)

Jeg har lest om mange kjendiser, men jeg lurer litt på om noen av dem er kjøpt og betalt? Ikke vet jeg :)

stinasol sa for siden:

hehe det har du nok rett i men jeg velger å tro at hun har spist lavkarbo heeele tiden og det er derfor hun ser ut som hun gjør :D så et program for en liten stund sidenom amerikanske kjendiser som hadde slanket seg mye,der var det en hel haug som hadde brukt lavkarbo ....(husker ikke noen navn nå sef.:p )

Aline sa for siden:

Hihi, ja enig :D Celina gikk nok i bresjen for å få atkins til Norge fordi hun selv merket hvor fantastisk kosten hadde vært for henne ;) :p

(Hihi, tenk om det faktisk er fakta? Det hadde vært morsomt, det :D)

Nille sa for siden:

Nei det gjør hun ikke. Hun ble i forbindelse med lanseringen av produktene spurt om hun selv "gikk på Atkins", hvorpå hun svarte (med en søt liten kokeett latter) at hun selvfølelig prøvde å leve/spise sunt, men at hun har naturlig høy forbrenning/gode gener og ikke behøver å ta hensyn til hva hun spiser for å passe vekten og at hun ikke fulgte noen som helst diett. Kan jo godt hende dama juger, men om hun skulle bruke alt de selger i Midelfart konsernet ville hun vel knapt stått oppreist !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.