Hvor mye veier du da? Noen ganger, så mister vi fett og bygger muskler, og siden muskler veier mer enn fett, så vil det jo gi et litt "dumt" utslag på selve vektnålen. Mitt råd er å ikke fokusere på selve vekten, men på kropssammensetningen. Jeg kjenner flere som har tatt godt av uten at det har vistes på vekten. Men de har blitt ganske forandret. Gått ned beltehakk og buksestørrelser ol.
Ikke sikkert det er noe å bekymre seg for klumpe. :klem:
veier bare 63,5 kg, det er jo ikke mye. vet det. er 1,78 høy, så kanskje det og er for lite..
skulle bare vært nede til 62 igjen, som jeg var i sommer. har en liten mistanke om at jeg har fått det på magen, der jeg pleier å få det. og det er der buksene strammer... :(
kanskje jeg skal dra frem målebåndet i stedet? hvor skal man egentlig måle når man måler livvidden da? prøvde i sta og da kom jeg frem til mellom 71 og 72 cm, kan dette stemme da? vet jo ikke om jeg målte på riktig sted.. :confused:
sikkert litt dumt dette med disse kiloene mine, mange av dere som har mye mer å stri med og dere er jo så flinke. har lest i mange dagbøker her. :stortsmil
men jeg merker at dette kostholdet passer meg veldig bra uansett, for magen min har blitt frisk! :D
prøver jo å holde meg til det da, fordi det funker så fint for magen min. :)
og den har ikke akkurat vært god før jeg begynte på dette kostholdet, så det er kjempedeilig. vil spise og leve sunt selv om jeg ikke trenger å slanke meg, man føler seg jo så mye bedre. :stortsmil også er det jo masse godt man kan spise her.
men må legge til at jeg har vært en del tyngre enn jeg er nå. gikk ned mellom 20-25 kg fra jeg var 18-20, nå er jeg 25. og har holdt meg siden det. er vel kanskje derfor jeg får litt dilla hvis det begynner å gå oppover, for vil jo ikke dit igjen.
men synes dette funker fint for meg hvertfall, takk for tilbakemld.:D
Ja, nettopp det med mindre mageproblemer, var det som overrasket meg mest med LK-kostholdet...!
Man hører jo at man bør spise grovbrød, etc, for at magen skal "fungere"!
Og når jeg nå har kuttet ut brød/korn, er magen som en klokke, -og nix luftplager!:D
sant?
og jeg som nesten ikke har spist vanlig brød heller før jeg begynte med lavkarbo. det var grove knekkebrød, fiberrik ol, men hjalp ingenting for meg.
Nå spiser jeg heller bare pålegget. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.