< Tilbake til oversikten

Biodrain- noen som har prøvd dette?

Klumpe sa for siden:

kunne tenke meg å prøve, for og få rensa kroppen min litt, men vet ikke så mye om det, bare det jeg har lest.
der sto det at man kun spise, selv om man gikk på denne utrenselseskuren, orker ikke noe der man ikke kan spise på flere dager.

noen som har prøvd? :confused:

Nille sa for siden:

Det er ikke vits med slik kur om du spiser lavkarbo, - eller har spist lavkarbo en periode. Dette kostholdet i seg selv er "rensende". Det virker best om du følger kostholdsanbefalingene på pakka. Flere har prøvd med varierende resultat:

Gå på "søk" oppe til høyre, velg "utvidet søk", skriv inn biodrain i søkeord, så kommer det frem noen svar.
:)

Klumpe sa for siden:

hjerlelig!!! ;)

Sondre sa for siden:

Jeg har akkurat begynt på BioDrain selv og regner med å følge kuren i minst 5 uker fremover. Skal si ifra hvordan det går :)

lokkebiff sa for siden:

Jeg har faktisk prøvd biodrain tre ganger. var der og da veldig fornøyd, men har i ettertid fundert mye på om det egentlig virket, da jeg gikk på lavkarbo samtidig.......

jeef-micro sa for siden:

jeg har brukt biodrain, men følte ikke jeg hadde noen effekt av det... men jeg følte meg veldig "renset" etter å ha tatt C24. den går "bare" over et døgn, men er vel best om man har spist litt dålig mat i en periode, og vil rense opp

krokus sa for siden:

Jeg førsøkte Biodrain i 6 uker for noen år siden, da spiste jeg ikke lav-karbo. Jeg spiste det samme som før, for å se om pillene hadde noen effekt.

Synes ikke det hadde noen virkning overhodet - fikk ikke bivirkningene som "lovet" engang..

Men har alltid vært flink til å drikke mye vann, kanskje derfor.

Smula sa for siden:

Jepp, jeg har brukt BioDrain flere ganger, men det var før jeg startet ketolyse.
Kjenner også en som er Fedon rådgiver som anbefaler den et par ganger i året. Vet ikke hvor effektiv den er som slankemiddel i seg selv, men den renser jo ut lever og nyrer og slikt. Jeg går alltid ned noen kg når jeg bruker den også.

Viclin sa for siden:

Prøvd, men merket ikke noe forskjell.

Mint sa for siden:

Jeg har prøvd, men merket ingen forskjell. Fikk imidlertid store smerter i nyreregionen en kveld og kuttet dem ut tvert, da jeg ikke kunne finne ut at det var noe annet galt.

Det fungerer like bra å drikke så mye vann en orker i en lengre periode, syns jeg.;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.