Tenkte jeg kunne lage en tråd jeg..Har lagt merke til at det ikke bare er meg som har problemer med å drikke nok..
så her en liten påminnelse...
Tanken er å rapportere ettersom dagen går, hvor mye vann vi har fått i oss:)
Så langt i dag, har jeg snart fått i meg 1/2 liter...;)
nå har e drukket 2liter, men får vel roe mæ ned litt, ikke så bra å drikke for mye vann heller......skal vel egentlig ikke så mye over 3 liter (hvis man ikke er svært aktiv eller no da)
Hittil har jeg drukket ca 1 liter. Før jeg går fra jobb kl 22 har jeg nok fått i meg ca. 7.5 dl til (1 stk 1/2 liter flaske + et svært glass som jeg fyller opp). Og så går det vel 1/2 liter til hjemme før jeg legger meg.
[color=purple][/color]
Dette er mindre enn jeg pleier å drikke når jeg har dagvakt .... for da begynner jeg tidligere :D
Ikke mye vann i dag gitt. 2 glass = 6-7 dl kanskje.
Alt for lite, men jeg er syk da ;)
Drikker mye vann når jeg er på jobb, men sliter litt de dagene jeg jobber hjemme. Men kanskje denne tråden vil hjelpe :spent:
Tror jeg er oppe i 2+ liter nå..har tissa ørten ganger i dag..var på kinarestaurant, og trodde jeg skulle SPREKKE!!
Måtte akutt tisse, og stod og venta og venta på ledig do...Så åpna døra seg, og da viser det seg, at det er doer innafor, som koster 5 kroner...
Gikk inn og henta en femmer..putta på en dør der det var grønt lys= LEDIG...men NEIDA...Den var opptatt, og skulle da lyst RØDT..Så jeg løper inn i restauranten igjen for å finne en femmer til...HAr ikke...Måtte veksle..Så fikk jeg koden til doen som tilhører rest. men den ble opptatt RETT før jeg kom bort der...
Så jeg gikk inn på betalingsdoene igjen, og satt sikkert en halv time...aah..
Ca. 1 1/2 liter har det bare blitt idag. Får nok prøve litt til selv om det begynner å bli sent. Drikker vanligvis 2-2,5 liter vann daglig. ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.