< Tilbake til oversikten

Hvor Mye Vann Har Du Drukket I Dag??

Hyper sa for siden:

Tenkte jeg kunne lage en tråd jeg..Har lagt merke til at det ikke bare er meg som har problemer med å drikke nok..
så her en liten påminnelse...
Tanken er å rapportere ettersom dagen går, hvor mye vann vi har fått i oss:)

Så langt i dag, har jeg snart fått i meg 1/2 liter...;)

Enid sa for siden:

Du er nå lur også! Yay!
Jeg har nettopp stått opp, så kun fått i meg 1 stort kjøkkenglass.

Hyper sa for siden:

Ikke så dum som jeg ser ut nei;)

tess81 sa for siden:

Jeg har fått i meg 1 1/2liter:D
Pluss at dagen er ung også skal jeg på trening så da blir det nok mye mer....

Hyper sa for siden:

Jeg holder på med min andre halvliters flaske nå...Og det er bra til å være meg;)

Aline sa for siden:

To store kjøkkenglass. Og snart skal jeg fylle vannflasken :)

Nena sa for siden:

Har nok drukket en liter snart - har vannkaraffel på skrivebordet. Lettere å få i seg nok vann når man er på jobb enn hjemme :o

Hyper sa for siden:

:heia:

Enid sa for siden:

Me too! :)

Hyper sa for siden:

Og nå har jeg drukket 1 liter:)Fylle på mer
Kommer til å løpe på do resten av dagen jeg nå..

tess81 sa for siden:

nå har e drukket 2liter, men får vel roe mæ ned litt, ikke så bra å drikke for mye vann heller......skal vel egentlig ikke så mye over 3 liter (hvis man ikke er svært aktiv eller no da)

Hyper sa for siden:

oioi..jeg har klart å sluke nedpå 1..og nå må jeg ta en pause..fikk faktisk vondt i magen:(

Nille sa for siden:

Hittil har jeg drukket ca 1 liter. Før jeg går fra jobb kl 22 har jeg nok fått i meg ca. 7.5 dl til (1 stk 1/2 liter flaske + et svært glass som jeg fyller opp). Og så går det vel 1/2 liter til hjemme før jeg legger meg.
[color=purple][/color]
Dette er mindre enn jeg pleier å drikke når jeg har dagvakt .... for da begynner jeg tidligere :D

donjuanwannabe sa for siden:

Drikk når du er tørst så går det greit. Trenger ikke å tvinge i seg vann.

Titti sa for siden:

Ikke mye vann i dag gitt. 2 glass = 6-7 dl kanskje.
Alt for lite, men jeg er syk da ;)
Drikker mye vann når jeg er på jobb, men sliter litt de dagene jeg jobber hjemme. Men kanskje denne tråden vil hjelpe :spent:

Hyper sa for siden:

Tror jeg er oppe i 2+ liter nå..har tissa ørten ganger i dag..var på kinarestaurant, og trodde jeg skulle SPREKKE!!
Måtte akutt tisse, og stod og venta og venta på ledig do...Så åpna døra seg, og da viser det seg, at det er doer innafor, som koster 5 kroner...
Gikk inn og henta en femmer..putta på en dør der det var grønt lys= LEDIG...men NEIDA...Den var opptatt, og skulle da lyst RØDT..Så jeg løper inn i restauranten igjen for å finne en femmer til...HAr ikke...Måtte veksle..Så fikk jeg koden til doen som tilhører rest. men den ble opptatt RETT før jeg kom bort der...

Så jeg gikk inn på betalingsdoene igjen, og satt sikkert en halv time...aah..

jeef-micro sa for siden:

Jeg er oppe i en liter til nå... ganske bra tilmeg å være, for jeg har rett og slett ikke tørstefølelse...

hadde jeg drukket når jeg var tørst hadde det blitt ca aldri

Hyper sa for siden:

sånn er jeg og..jeg har sikkert ikke fått i meg mer enn en halv liter i dag;(

Titti sa for siden:

Hvis jeg legger godviljen til i dag..så kanskje en liter...uff jeg er dårlig på dette om vinteren og hvertfall når jeg har vondt i halsen.

Gamla sa for siden:

Ca. 1 1/2 liter har det bare blitt idag. Får nok prøve litt til selv om det begynner å bli sent. Drikker vanligvis 2-2,5 liter vann daglig. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.