< Tilbake til oversikten

Karbostoppere

shady sa for siden:

Noen som har erfaring med noen av produktene som finnes på markedet? Karbostoppere av hvit/hagebønner, coffe slender kaffe og tabletter, etc?

Jeg vil gjerne høre fra dere hvis dere har prøvd! Funker det når man allerede følger et lavkarbokosthold?

Nille sa for siden:

Dette har vi diskutert mange ganger før, så isteden for å gjenta, limer jeg inn et par linker ;)

carbo-grabbers
[LEFT]Carbo-grabbers?

Konklusjonen er at om man spiser lavkarbo er de bortkastede penger.... :)

[/LEFT]

Gwenlrin sa for siden:

I vår var jeg lei Ketolysekuren og bestilte karbohemmere. Enden på visa blei at jeg gikk opp 7-8 kg før jeg fikk sukk for meg.

I tillegg er det utrolig dyrt - og det er bedre å bruke pengene på mye god mat etter prinsippene til Ketolysekuren eller Skaldeman.

Aline sa for siden:

Enig :)

shady sa for siden:

Enig med dere i dette, men jeg har likevel med meg en liten boks karbostoppere i tilfelle jeg ikke kommer unna måltider med for mye karbo,f.eks på jobblunsjer med kunder. Det hører med til sjeldenhetene at jeg trenger dem, men får meg likevel til å føle meg "tryggere" som en nødløsning. Psykisk eller reell virkning kan sikkert diskuteres, men jeg er i hvert fall fornøyd med resultatene så langt.:)

themonk sa for siden:

Vær obs på at karbostoppere hemmer nedbrytning av stivelse, og vil derfor føre til at ufordøyd stivelse passerer igjennom tarmen, noe som er uheldig for tarmhelsen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.