stinasol sa for siden:
lurer på om det har vært noe treff blandt folk her inne? noen som kjenner hverandre og eller? er jo en del som er inne daglig(og flere ganger :) )
stinasol sa for siden:
lurer på om det har vært noe treff blandt folk her inne? noen som kjenner hverandre og eller? er jo en del som er inne daglig(og flere ganger :) )
Aline sa for siden:
Joda. Flere ganger i Oslo, og et par ganger i Bergen :)
Endel her inne som kjenner hverandre utenom forumet også :)
stinasol sa for siden:
jeg kjenner tess81,hun bor 5 min bortenfor meg..hadde jo vært kjekt om det skjedde igjen så kan vi være med :rolleyes: bor i bergen vi da(eller i Lindås komune)Aline sa for siden:
Ja :) Vi har planer om å treffes over nyttår :)
Det er jo ikke noe lavkarbo.no bestemmer, men man bare bestemmer seg for en dag, og de som vil og kan kommer :)
Som regel veldig koselig :ja:
stinasol sa for siden:
oki,jeg er ivertfall med,hadde vært kjekt:) hva har dere pleid å gjøre?Aline sa for siden:
Er det varmt så kan man sitte i en park, ellers er kafeer veldig fine :)
stinasol sa for siden:
:) :ja:Aline sa for siden:
Vi lager en tråd når det nærmer seg :D :spent:
stinasol sa for siden:
ja kjempebra..Bor du i Bergen og eller?Aline sa for siden:
Jepp:
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 24
;)
jeef-micro sa for siden:
og av og til er det mini-treff i trondheim da :D sant Aline :p
Hyper sa for siden:
Hei Jeef!!
Vi jobber med tusentråden vi nå:)Være med?
Aline sa for siden:
Joooo, Jeef :D Var ikke meningen å glemme det :eek:
:klem:
Fridolina sa for siden:
syns vi borde ha en i Oslo! Tjipt att de jag snakker mest med her inne bor så langt unna..:D
Aline sa for siden:
Det er bare å lage en tråd i sofakroken, det :ja: så melder seg seg sikkert en del :D
Fridolina sa for siden:
Ja men jag vill ju også treffe dig,hyper,jeef,lemen å mange fler..som ikke bor i oslo..:D
Hyper sa for siden:
Hmm..var det da..ikke så ofte jeg er i Oslo akkurat..close to never..Skal hjem i jula da, til Kragerø...2-3 timer fra Oslo...men dog..ingen Oslotur..
jeef-micro sa for siden:
kanskje jeg må begynne å spare penger og få til en oslotur etterhvert...
Fridolina sa for siden:
ja det syns jag Jeef:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.