< Tilbake til oversikten

Alternativ behandling = svart magi

chili sa for siden:

:eek: Jeg er målløs...

Summer sa for siden:

Det var jo virkelig en usaklig kommentar å komme med. Svart magi liksom. :rolleyes:

Skal han først diskutere saken, så får han legge fra seg sine emosjonelle fordommer og diskutere saklig. Man kan godt ta opp til diskusjon om det er ok å blande offentlig godkjente behandlingsformer med ikke offentlig godkjente behandlingsformer når man er ansatt i det offentlige. Og også diskusjonen om fysioterapeuter kan bruke sin fysioterapeuttittel når de i sin privatpraksis ønsker å utøve alternative behandlingsformer. Dette er faktisk noe jeg ser blir gjort mer og mer.

Og når jeg tenker meg om, så er energibalansering og soneterapi en del av kursingen og utdannelsen til psykomotoriske fysioterapeuter (som er off. godkjent). Blir spennende å se om han kommer noen vei. Egentlig burde han jo ikke komme noen vei med den usaklige vinklingen han har valgt, og jeg skjønner godt at han trakk tilbake uttalelsen sin etter å ha snakket med en advokat, for slike uttalelser stiller jo ikke akkurat hans side i saken i noe godt lys. (Skjønt han kan jo være heldig å komme ut for noen i rettsvesenet som mener det samme da. ;))

stinasol sa for siden:

latterlig...:mad:

Kristian sa for siden:

Healing er da ikke svart magi, men hvit magi;)

Summer sa for siden:

:lol: Godt poeng.

Photobscura sa for siden:

oi oi for en tåpelig mann. jeg trodde heksejakt var avskaffet.

jeef-micro sa for siden:

må bare le... utrolig hvor mye usaklige greier de gidder å bruke tid på... hva om de brukte energien og tiden på de som hade behov for hjelp...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.