< Tilbake til oversikten

Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!

Nena sa for siden:

Dette er virkelig gledelig nytt - Andungen barnehage på Andenes er blitt sukkerfri! Dette vil ha en positiv innvirkning på ungene - de får virkelig en god start i livet :D . Hurra for Andungen barnehage!!!!

Aline sa for siden:

:heia:

Dette var godt nytt :ja:

Huldr sa for siden:

Så flott!! :)

Summer sa for siden:

Kjempeflott! :)

themonk sa for siden:

Woohooo! Støtter den. :)

(Ikke det at jeg har unger men... :p )

stinasol sa for siden:

KJEMPEBRA :)

Photobscura sa for siden:

jeg har jobba i barnehage, og kan skrive under på at stemningen kunne vært en annen om ikke ungene tøt i seg vafler og sjokade. uansett er unger herlige, jeg elsket å jobbe i barnehage (bortsett fra at den lå på smestad, og jeg måtte dra hjemmefra kl sju, og var ikke hjemme før halv seks....) og jeg unner de herlige små skapningene en bra start i livet. skulle ønske det var sånn da jeg var liten. jeg var en hyper liten jævel med altfor god fantasi. pluss på loff og sjokoladepålegg og boller der, så kan man tenke seg selv:stuart:

Treningsfrik sa for siden:

Sukkerfri barnehage er bra, det er absolutt et skritt i riktig retning.

Men jeg skulle ønske det ble et større fokus på riktig kosthold, med naturlig fete matvarer som helmelk, ekte smør, og gode proteinkilder. Jeg ønsker ikke at min datter skal spise margaringer eller drikke skummetmelk, men det er det hun får i barnehagen. Og jeg ønsker ikke at hun skal spise smaksforsterkere og andre uhumskheter som det finnes flust av i alt av ferdigmat. Men desverre så er det det som brukes i barnehagen når de skal servere varmmat. I vesla sin barnehage har de varmmat en dag i uka, og da er det posesuppe som står på menyen, enda så lett, og billig, det er å lage suppene av naturlige råvarer.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.