synes jeg spiser så mye jeg.. vanlig det a? :confused: er så uvant at man kan spise så mye fett...
hva har jeg spist i dag..?
før trening i dag tidlig: en youghurt med eplebiter og hasselnøttkjerner.
lunsj: salat med egg og kylling i.
middag: kyllingfilet i fløtesaus med brokkoli og blomkål til.
10 osteskiver (laget ostesnacks) til kvelds også har det vil blitt et par never med hasselnøttkjerner i tillegg.
veit jeg drikker aaaltfor mye pepsi max men... avhengig.
i dag har jeg svømt 1 time og gått tur med hunden i 1 og en halv time. ganske vanlig at jeg trener så mye pr dag, kanskje derfor jeg synes jeg trenger så mye mat. eller er ikke dette så mye?
er så vant til at man skal spise så lite når man er på slankern vett...
men kan ikke noen gi meg en liten tilbakemelding? :)
pleier ikke å måle opp mengdene men...spiser meg mett, bare noen ganger jeg synes jeg blir så fort sulten igjen.
så maten grei ut ellers da? med tanke på karbo?
har ikke holdt på så lenge jeg...:o
ost, olje, fløte og sånt da? prøve på det da. takk, takk. :)
også lurte jeg bare på... hvor ofte er det greit å spsise baconcrisp, ostesnacks, hjemmelaget is, mørk sjoko og saånne ting?
Hm, burde vel si så sjeldent som mulig, men sånn snop er jo mye bedre enn vanlig snop, så det er greit å bruke om du er skikkelig fysen, men om du klarer deg uten, så er det helt klart best. Det kan være lurt å holde seg unna søtstoff, noen reagerer negativt på det...
Salt kan binde vann og dermed hindre vektnedgang, med det gjør ikke at du legger på deg fett :)
Tror det beste tipset er å prøve seg frem :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.