< Tilbake til oversikten

Russel Stover

Hyper sa for siden:

Noen som har vært i London, og fått tak i dette merket der?....
er det engelsk eller amerikansk tro?...
Jeg bestiller inn litt til jul fra nettet nå, men lurer på om jeg skal drøye...jeg reiser jo til London 17-19 desember...
Men er kjipt å ta sjansen på det og, i tilfellet det ikke blir noe lavkarbo handel...

Aline sa for siden:

Mener flere her har fått tak i det i london :) Nille eller Karin, trur eg? :)

Nille sa for siden:

Russel Stover har de på Ultra i Stavanger, og selvfølgelig i London:

Vet at du spurte bare om Russel Stover, men jeg hiver innpå hele "Lavkarbo London":

ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)

• ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! sukk 0.15 gram karb pr karamell
    • De har også atkins barer + shaker + andre low carb barer og shaker, har endel low carb godteri både eget merke og andre merker (knallgode karameller bl.a. og den "dajm"-aktige sjokoladen Lindberg selger på sin side):
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig godetesco - har eget merke "carb control" men det er mest ferskvarer + de har
    atkins barer + shaker

waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter

boots - største utvalg i atkins varer (men de fleste har kuttet ned på dem), spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger).

sainsburys og safeway - atkins barer og shaker (lite utvalg dessverre)

holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% sjokolade

Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe,
sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen
sektor/egen hylle.

Har ikke funnet tortillas i noen av dem ..... :o

Butikkene finnes over hele London:
Asda finner du HER
Waitrose finner du info om her
Holland and Barret finner du HER

Hyper sa for siden:

;)
Er disse Asda butikkene "overalt" eller?
Er det vanskelig å finne de liksom?

Nille sa for siden:

De er overralt - men ikke akkurat i sentrum ved Oxford Street. De er helt i forbindelse med kjøpesentere. Det er "store locator" i linken jeg postet helt nederst. :D

tess81 sa for siden:

:sikle:

Det hørtes jo bare himmelsk ut... :sikle:

masse godt julegodt....e å vil ha....kan ikke du kjøpe for mæ hyper :lol:
kommer hjem med DEN kofferten, fnis:p

Nille sa for siden:

En sommerferie for et par år siden gikk jeg fullstendig bananas i en ASDA butikk - Kjøpte omtrent hele lageret av Russel Stover og det de hadde av sukkerfritt. Det ble lagt merke til i kassa ja... :rodme: Og damen påkalte nabokassenes oppmerksomhet. "Look at this !!!" dobbel :rodme:
[color=purple][/color]
Hadde 1/2 kuffert med lavkarbo/sukkerfritt varer hjem. Lageret varte et år ! :p Jeg spiser jo nesten ikke sånt. Men jeg ble veldig populær blandt mine slanekende venner :cool:

tess81 sa for siden:

:lol: vittig....sitter her og småler litt:p
ja det er sånn, må ha selv om man ikke spiser så mye av det:rolleyes:

Men det hørtes veldig godt ut, fruktkarameller, toffekarameller, after eight, daim osv :sikle:
og itillegg "lovlig"

Hyper sa for siden:

Hehe...Kjøper litt av det til mams, paps og søs tenker jeg..
De er alle "lavkarbo" folk..Søs var jo den som fortalte meg om ketolyse..
Og mamma og pappa prøver...hehe...
Så genial julegave til de..i litt fine bokser/glass evt.:)

Skal kjøpe meg ny, stor, hard koffert hadde jeg tenkt, og siden det bare er 2 overnattinger, pakker jeg med meg så liite som mulig...Trenger jeg noe, finner jeg det helt sikkert i London..
Så har jeg plass til mye hjem;)..Må jo få alt i bagasjen som sjekkes inn...er jo så streng nå, på flyplasser....

jeef-micro sa for siden:

jeg handlet også opp et lager i gjor sommer... har forresten av de ennå. Silje har fått noe da. Synes de blir så utrolig søte de sjokoladene, og ikke er jeg noe spesielt glad i sjokolade heller... men de hadde mye godt uten sjokolade også da...

og pass deg for carb-lite løksuppe (sånn rett i koppen opplegg) den smaker dritt...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.