< Tilbake til oversikten

Julegaven til den som har alt!

Aline sa for siden:

Veldig flott!! :)

Mum 4 2 sa for siden:

Signerer.

Gamla sa for siden:

Ja, dette er virkelig flott!:)

Anne sa for siden:

Veldig bra!
Jeg vurderte faktisk i fjor å kjøpe en geit til ei venninne og til bror, men det ble med tanken.

I år blir det nok geit i steden for blomst til venninne.

Takk for påminnelsen, Guro:klem:

Huldr sa for siden:

Supert! :) Og fint at de tydeliggjør hvor lite det koster å hjelpe et menneske gjennom en utdannelse f eks.

Enid sa for siden:

Supert tips, takk! Har sendt ut mail til alle venner og familie og gitt dem dette tipset :)

Nille sa for siden:

Har sendt til venner og kjente og til alle på jobben .... :D

Helene sa for siden:

Lurer på om jeg skal kjøpe en geit til pappa til jul.. han er alltid så vanskelig

Hyper sa for siden:

me too!

nøtta sa for siden:

Guro , takk for fin link !!

I år blir det geiter til jul :D

Georgine sa for siden:

Da har jeg shoppet kyllinger til alle damene på jobben :D

kristih sa for siden:

Jeg skal kjöpe geit til svigerfar.. Han digger å hjelpe afrikanere..(litt syrlig i stemmen?? neeei da)

Georgine sa for siden:

:lol: :lol:

Tror ikke den er lett å skjønne for andre om du ikke forklarer altså :)

kristih sa for siden:

Hmm du mener at jeg burde fortelle om svigerfar som bruker all sin ledige tid til å samle inn til Sierra Leone og ingen tid sammen med barnebarna sine??

Helene sa for siden:

Tror jeg skal kjøpe noe til min samboer som synest han har det så vondt selv, og norge hjelper u-land så mye at han trenger ikke hjelpte andre.. tror han skal få seg noen kyllinger eller en geit, eller kansje en grønnsakshage.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.