guro sa for siden:
Kjempe julegavetips synes jeg!
guro sa for siden:
Kjempe julegavetips synes jeg!
Aline sa for siden:
Veldig flott!! :)
Mum 4 2 sa for siden:
Signerer.
Gamla sa for siden:
Ja, dette er virkelig flott!:)
Anne sa for siden:
Veldig bra!
Jeg vurderte faktisk i fjor å kjøpe en geit til ei venninne og til bror, men det ble med tanken.
I år blir det nok geit i steden for blomst til venninne.
Takk for påminnelsen, Guro:klem:
Huldr sa for siden:
Supert! :) Og fint at de tydeliggjør hvor lite det koster å hjelpe et menneske gjennom en utdannelse f eks.
Enid sa for siden:
Supert tips, takk! Har sendt ut mail til alle venner og familie og gitt dem dette tipset :)
Nille sa for siden:
Har sendt til venner og kjente og til alle på jobben .... :D
Helene sa for siden:
Lurer på om jeg skal kjøpe en geit til pappa til jul.. han er alltid så vanskelig
Hyper sa for siden:
me too!
nøtta sa for siden:
Guro , takk for fin link !!
I år blir det geiter til jul :D
Georgine sa for siden:
Da har jeg shoppet kyllinger til alle damene på jobben :D
kristih sa for siden:
Jeg skal kjöpe geit til svigerfar.. Han digger å hjelpe afrikanere..(litt syrlig i stemmen?? neeei da)
Georgine sa for siden:
:lol: :lol:
Tror ikke den er lett å skjønne for andre om du ikke forklarer altså :)
kristih sa for siden:
Hmm du mener at jeg burde fortelle om svigerfar som bruker all sin ledige tid til å samle inn til Sierra Leone og ingen tid sammen med barnebarna sine??
Helene sa for siden:
Tror jeg skal kjøpe noe til min samboer som synest han har det så vondt selv, og norge hjelper u-land så mye at han trenger ikke hjelpte andre.. tror han skal få seg noen kyllinger eller en geit, eller kansje en grønnsakshage.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.