< Tilbake til oversikten

Kosttilskudd

nita58 sa for siden:

Heia!

Det begynner å bli lite igjen av kosttilskuddene som jeg kjøpe på Ketolyse.no.
Jeg har vært flink å ta de hjemme, men da jeg har vært borte eller på jobb så har det ikke gått så bra!:rolleyes:

Det jeg trenger er kun noen vitamintabletter jeg tar om morgenen-that's it! Ikke supplere utover dagen.

Holder det om jeg kjøper Spektro og noen Krom tabletter?? Hva med den oljen som kan kjøpes på apoteket, er det noe vits i å kjøpe den??(husker ikke hva den heter)

Nille sa for siden:

Går du på Ketolysekuren trenger du de tilskuddene som hører til under kuren. Det er fordi du mister en del vitaminer og mineraler gjennom urinen når du er i ketose. Tilskuddene på kuren er satt sammen spesielt på grunn av dette. Ketolysetilskuddene er billigere enn å kjøpe et og et på helsekosten (vi har og har hatt folk som jobber i helekostbutikk og fremdeles kjøper Torkils tilskudd...). Grunnen til at de skal tas på forskjellige tider er at noen av dem utfyller hverandre og andre hemmer opptak av hverandre.
[color=purple][/color]
Etter min mening er det ikke nok med multivitamin og krom når du er i ketose.
[color=#800080][/color]
Selv er jeg ikke i ketose lenger og jeg tar vitaminer morgen og kveld. Spektro multivitamin, kalsium med magnesium og Omega 3-6-9 (eller Pikasol når jeg har det). Om vinteren tar jeg gjerne C-vitamin også....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.