< Tilbake til oversikten

Huff og hu, jeg sprakk i går...

Nuppa sa for siden:

ÅÅÅÅ jeg er så sint på meg selv!
Spiste pinnekjøtt i går,med kålrabistappe og jeg droppa potetene såklart- MEN, så tenkte jeg,ja, ja, et glass øl og en akevitt kan jeg ta, så kommer jeg meg fort videre liksom. Og alt gikk greit helt til kaffen... det var den luftigste, mykeste,saftigste krydderkaka jeg har sett i hele mitt liv... med en sinnsykt god ostekrem på... Er det muuuulig å være så dum... Og ikke klarte jeg stoppe etter ett stykke, de var vel på 5x5 cm, neida, jeg spiste til jeg skamma meg! Og mens jeg tygde så visste jeg at jeg gorde noe dumt,så jeg koste meg egentlig ikke heller!
Å nå som vekta såvidt hadde begynt å bevege seg litt igjen etter stagnasjonen... så her sitter jeg med omelett stekt i smør med ost og har tatt ut pizza(uten karber såklart) til middag og har skrevet ny meny... Huff og hu, håper ikke jeg har ødelagt så mye for meg selv.Jeg gruer meg litt til jul til alle kakene ja... ÆSJ, ASSA!!!
Klem fra

Monen sa for siden:

Gjort er gjort, og spist er spist.
Er ikke noe gøy å sprekke, men det aller viktigste er at det holder med en gang! Så lenge du går rett tilbake der du skal igjen, så går du nok fort ned igjen det du evt. gikk opp.
I ettertid er det lett å tenke at det ikke er verdt det - det er vanskeligere når fristelsen står rett foran nesa på deg.
Derfor vet alle hva jeg driver med, så hvis jeg sjulle skeie ut, måtte jeg gjort det i smug ;)
Lykke til =)

chili sa for siden:

Skriver under på Monens innlegg!
...Mange her som sprekker en gang eller to, hvis det er en liten trøst...
Viktigst at du fortstetter med Atkins etterpå.
:)

Titti sa for siden:

Flott at du er tilbake i lavkarbo-modusen igjen idag :ja:

Som det sies, spist er spist, kan ikke gjøre noe med det og derfor ikke noe vits i å bruke mer energi på! (husk å kose deg neste gang du evt skulle skeie ut da ;))

Nuppa sa for siden:

Uff ja, jeg får vel prøve på det. Håper ikke det blir noe neste gang! He he.

jeef-micro sa for siden:

Neste gang du ser ei kake, så kan du tenke tilbake på hvordan du hadde det etter denne episoden... kanskje kaka ikke frister så mye likevell??

men som de andre sier; gjort er gjort og spist er spist...

Man lærer så lenge man lever ;)
:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.