turid sa for siden:
Trenger tips til hvor jeg kan bestille atkins produkter.
:)
turid sa for siden:
Trenger tips til hvor jeg kan bestille atkins produkter.
:)
monkey sa for siden:
Du kan bestille direkt fra www.atkins.com. De sender tingene med UPS til Norge og det fungerer bra enligt min veninne. Har aldri prøvd selv.
Nille sa for siden:
Se først hva du kan få tak i her i Norge. Atkins.com har ikke så stort utvalg lenger. Spørs om det lønner seg å bestille fra USA.
Før hadde de større utvalg og gode priser, nå er det heller tynt....
turid sa for siden:
Før hadde de på spar kjøp. Der hadde de ikke mer. Hvilke steder skal jeg lete her hjemme?
Titti sa for siden:
Rema og Meny har hvertfall atkinsbarer og bakemiks...
stinasol sa for siden:
hvor bor du da? her i bergen har de en del på kinsarvik naturkost(nettop fått inn 6-7 helt nye barer blandt annet) vaffel/muffin/pannekake mix får du på mega..og en del sjokkolader/barer /frokost blandinger på ica og meny..
Hyper sa for siden:
[url]www.atkinsprodukter.se[/url]
jeg har bestilt herfra....:)
Titti sa for siden:
Hvor mye har du betalt i frakt og porto?
turid sa for siden:
Lurer også på frakt og porto :) Og fikk du moms på det?
Jeg bor i Østfold. Rema her har noen få barer, men ikke noe bakemix eller shake.
Aline sa for siden:
Om du bor i østfold, ville jg heller sjekket med butikker i sverige. Nordbysenteret eller noe? Sjekk hva de har :)
Hyper sa for siden:
Oi..det husker jeg faktisk ikke...
Men send de en mail, så får du nok svar på det;)
turid sa for siden:
Da må det bli senteret i Töckfors da. Bor i Indre. Har sett en helsekost på Töckfors men ikke sjekket før da jeg ikke har tenkt på det. Men det er jo en times kjøring dit så tenkte kanskje det var greit å bestille noe jeg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.