< Tilbake til oversikten

Tips til nybegynner?

michelle_a sa for siden:

Jeg har sniklest en del på dette forumet en stund ,for jeg har lyst å prøve Atkins da jeg har prøvd mange andre dietter som ikke har funket + jeg har PCOS.
[color=magenta][/color]
Jeg har valgt å utsette det til desember da jeg har å mange eksamener nå og jeg har mer enn nok å tenke på... :(
[color=magenta][/color]
Jeg ser for meg at jeg kommer til å spise meg grønn på egg... så jeg har prøvd å lese på hva dere spiser, men jeg er så lite oppfinnsom at jeg tror det kommer til å bli vanskelig, men jeg har lyst å prøve.
[color=magenta][/color]
Så jeg lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan kjøpe inn før jeg begynner og div? :o
[color=magenta][/color]
[color=magenta][/color]

Borealis sa for siden:

Kjøpe/låne Atkins bøker, og lese! Første bud, slik jeg har forstått det!
Lykke til! :smile:

stinasol sa for siden:

ligger masse gode ider til hva du kan spise under frokost lunsj middag osv(der har alle skrevet inne hva de spisr for dagen) jeg tenkte også i begynnelsen at det kom til å gå i egg heele tiden men sånn ble det ikke i det hele tatt :) lykke til

Nille sa for siden:

Mine råd:

Anbefaler også:

• vei deg før du begynner
  • mål deg før du begynner
  • legg vekk vekta og ikke ta den frem før det har gått 14 dager
  • ikke sammenlign deg med andre, du er UNIKOgså Albertine sine:

Flere råd finner du i tråden: Tips til nybegynnere

michelle_a sa for siden:

Tusen takk for utfyllende svar! :)
[color=magenta][/color]
Jeg har allerede fem atkins bøker som jeg har lest en del i og jeg har lest en del her, men samtidig så er jeg litt bekymret, for dette er jo helt nytt for meg, men også litt spennende det her :)
[color=magenta][/color]
Men nå fikk jeg ihvertfall litt mer oversikt, så takk for det :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.