Jeg har kjøpt endel eurodiet produkter jeg ikke kommer til å bruke. Ikke fordi jeg ikke går på dietten, men fordi jeg klarer virkelig ikke smaken av endel av produktene.
Så tenkte jeg at i stedet for at jeg bare kaster de, kanskje noen ville kjøpe de av meg? Send en pm i såfall :)
Joo, jeg er vel egentlig fornøyd. Men jeg har aldri vært i fase 1. Snakket med legen om det regner med jeg kommer til å ta noen uker i fase 1 over nyttår. Ikke har jeg gått så veldig mye ned i vekt heller. Har gått ned ca 10 kg siden midten av august. De siste 3 ukene har jeg stått stille. Frustrerende. Har mange kilo å ta av så skulle gjerne ønske det gikk litt fortere. Skal ned 40-45 kilo til. Legen sier jeg bør være fornøyd om jeg går ned 30 kg på et år, men det tar jo såh lang tid. Skulle jo helst våkne i morgen og være ferdig.
Jeg er ikke så flink til å få i meg grønnsakene. Dessverre. Så tips på hvordan jeg kan få i meg de tas i mot med takk.
Heisann!
[color=purple][/color]
Alt for tykk studine kunne godt tenke seg å starte med Eurodietten nå. Kunne jo vært fint å få kjøpt produkter andre ikke skal bruke.
Heisann!
Alt for tykk studine kunne godt tenke seg å starte med Eurodiett sånn cirka nå...når ribbetiden er over :o) Kunne jo vært fint å få kjøpe produkter andre ikke skal bruke. :o
Vil bare minne på at Eurodiett ikke er noe man kan begynne på "for seg selv". Den foreskrives kun av godkjente Lindberg leger ! Dette er veldig viktig !!
[color=#800080][/color]
Er man allerede satt på kuren av en lege er det OK å bytte/kjøpe produkter altså :)
Nåja... drøm og drøm
Men det er klart... de har vel prøvd å gjøre det beste ut av det...:rolleyes:
Dessertene minner ikke engang om dessert etter min mening... jo kanskje fargen... knall rosa bl.a.:confused:
For mennesker som skal kutte ut raske karbohydrater og gradvis endre livsstil til et "nei-takk-til-sukker-hvetemel-og-poteter"-liv så er det et paradoks å selge potetsuppe, brownies, sjokolade og karamellbarer, søte desserter... Men det er nå min mening...:eek:
Jeg går på Eurodiett jeg altså, så jeg har godtatt dette med andre ord.. men jeg gjør meg noen tanker...:o
Forøvrig orker jeg ikke tanken på dessertene i det hele tatt men cappuchinoen er frokosten min og faktisk god!:)
Legen min på Lindbergklinikken sa en ting da jeg startet (og jeg signerer) at ingen av disse produktene er gode alene for seg selv! Du må gjøre noe med dem i form av tilbehør, krydder osv...
Ja, den tanken har slått meg også. Hvorfor lage ting med sjokoladesmak hvis man skal prøve å avvenne seg med dette :confused:
Dersom jeg tar meg en Atkins-bar så får jeg jo stilnet noe av suget, men ofte kan det bare gjøre vondt verre ;)
Men flott at du er bevist på dette selv om du følger kuren :)
Jeg prøvde meg på Noka-dietten en dag, men shake til frokost, en bar til lunsj og en pastasak til middag. Jeg var så uvel og svimmel og rar, men mulig man ikke kan sammenligne Noka og Eurodiett sine produkter altså.
Har du gått ned mye da? :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.