< Tilbake til oversikten

Hjelp- ingen mens

Frøya sa for siden:

Er det noen som vet?

Jeg sluttet på p-pillen jasmin for litt over 2 måneder siden og har ikke fått mensen tilbake enda. er det normalt? er det noen som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før mensen er tilbake? Jeg har gått på p-piller i ca. 8 år.

hilsen :( rådløs

jeef-micro sa for siden:

Siden du har gått på pillen i så mange år, må du regne med 9-18 mnd før menstruasjonssyklusen din har normalisert seg.

men det kan så klart skje før.
med andre ord, så er du helt normal ::)

Kanari sa for siden:

Du må regne med at det tar litt tid før den kommer tilbake.Sluttet selv på Yasmin for to måneder siden og har ikke fått mens ennå..
Har sluttet tidligere også, da tok det cirka tre måneder før den var tilbake..

Nille sa for siden:

Samme erfaring her. Det tok 6 mnd. fra jeg sluttet med p-piller til jeg fikk mensen igjen. Det er jo noen år siden nå, men dog....

Frøya sa for siden:

åh, takk nå ble jeg roligere. Søsteren min sluttet ca. en måned før meg og hun fikk den tilbake umiddelbart, og er nå gravid, så jeg var redd noe var i veien med meg. Gleder meg dog veldig til den er tilbake. Da skal jeg virkelig feire.
...:o

Helene sa for siden:

jeg tror jeg ha vert kjempeheldig.

sluttet og fikk mensen tilbake etter 30 dager. sluttet med all prevansjon og ble gravid med en gang så 45 dager etter jeg slutta på pillen var jeg gravid.

synest hormonprevansjon er litt skummelt, tror ikke jeg skal tilbake.

Summer sa for siden:

Neimen Helene! 14 uker på vei, og jeg har ikke fått det med meg en gang! Gratulerer, så hyggelig! :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.