< Tilbake til oversikten

Første uke er over.

Nanni70 sa for siden:

Så er jeg ferdig med den første uka på Eurodiet. Målet mitt var å gå ned 4 kg, og det klarte jeg på grammet!!! Så nå er jeg 4 kilo lettere, og ser faktisk litt lysere på livet. :D
Men jeg synes det er så vanskelig å spise all maten. Skal spise 5 produkter om dagen, men har sjelden lyst på mer enn 4. Noen ganger tvinger jeg i meg det siste måltidet. :o

Kan ikke huske jeg var så lite sulten sist. JEg spiser heller ikke særlig mye grønnsaker. Kanskje for lite.
Hvorfor er jeg slik tro? :confused: :confused: :confused:

Skal til legen på fredag. Skal spørre henne da.

Det er litt tøft å lage matpakker til jentene. Gurimalla så godt det lukter med ferskt brød med salami eller leverpostei på. Og polarbrød med jarlsberg - mmmmmm!
Men jeg holder meg hard. Det eneste jeg skjeier ut med en gang i blant er sukkerfri saft (FUN Light) eller litt Tab Extra.

Og kveldskosen min, det er 100 gram med hodekål! Litt annet enn Stratos med nøtter...:p

stinasol sa for siden:

du er kjempeflink..fortsett sånn! :)

Lille trille sa for siden:

Du har vært kjempeflink:heia: Dette vil gå kjempebra, for du er så bestemt på målet ditt.

Når det gjelder polarbrød,så er jeg så hjertens enig,for det er noe av det beste jeg kan få av brødmat. Er ikke glad i vanlig brød jeg, men polarbrød derimot....:ja: :ja:

I dag skal jeg prøve meg på spinat for første gang... Har du et tips på hvordan jeg skal tilberede den:confused: :confused: :confused: :confused:

Vi snakkes!!

Borealis sa for siden:

Er polarbrødet sunt? Tenker på fullkorn, eller den som heter Extreme-eller-hv-det-var....ungene er glad i det, og det er vel endel fiber i det?

Nanni70 sa for siden:

Jeg har ikke sjekket innholdsfortegnelsen på Polarbrødet. Det hvetepolarbrødet er i allefall ikke sunt!!! Men det veldig grove er kanskje det? Se hva det står på posen. Står det sammalt mel eller noe annet grov først, så regner i alle fall Fedon det som sunt.

Borealis sa for siden:

Takk for svar, Nanni!
:smile:

Hedda:) sa for siden:

4 kg på en uke?? :eek: WOW!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.