< Tilbake til oversikten

Tips når motivasjonen står stille...

therese1972 sa for siden:

Jeg har gått ned 11 kg med eurodiett! Det var i seg selv et enormt kick og humøret på topp!:rulleøyne :heia:

De siste 2 mnd har jeg prøvd å begynne på'n igjen for jeg har jo endel å ta av til da... Men det er neimen ikke så lett! 2 klesstr ned, mange gode kommentarer osv osv gjør at det ikke er lett å se det negative... faktisk!!!:hungry:

Men nå er jeg igang igjen! Og minst 5 kg skal av i denne omgang! Og hvordan fant jeg motivasjonen til slutt??:confused: :confused: :nedfor:

Jo jeg gikk inn på forumet her og "lata som" jeg var ny og ikke visste noenting! Leste erfaringer og tips med åpne øyer og sultent sinn! Og jammen ble jeg ikke fyllt av en skikkelig gå-på-vilje... Dette skal jeg jammen klare! Det skulle bare mangle! Tenker jeg nå....:visemuskl

Så takk alle som skriver her inne! La oss være inspiratorer for hverandre! Lykke til videre alle sammen! Vi er flinke vi! :syklubb:

Huldr sa for siden:

Godt tips! :)

Den gulrota var jo bare rå da :lol:

Aline sa for siden:

Ja, hadde ikke danset sånn om den var kokt :lol:

Nanni70 sa for siden:

Så flink du har vært!!! :heia: :heia:
Jeg skjønner godt at det ikke alltid er like lett med motivasjonene. Sliter selv litt til tider. Det er så utrolig fristende med vanlig mat. Må innrømme at jeg jukser litt innimellom. Er på fase 1, men bruker litt vanlig kjøtt i maten innimellom. :_oppgitt: Heldigvis går jeg ned likevel.

Jeg synes også det er godt med et forum der man kan få litt oppbacking når det røyner på :ja:

nalana sa for siden:

Jaa, kjempeflinke er vi:D

Jeg maatte bare ha den, men skal ikke bruke den her inne:o

Vanlig rent kjoett synes jeg ikke du skal ha daarlig samvittighet for snop. Du kan jo ellers glede deg til du er ferdig med Eurodietten, for det er jo saaaa mye god mat man kan spise og fortsatt gaa ned i vekt:D .

Huldr sa for siden:

Tji hi :D

Fedona sa for siden:

Så bra at motivasjonen er tilbake :) Hvor lang tid brukte du på de første 11 kiloene? Jeg har vært på Eurodietten i 24 dager. i helga ble den en liten sprekk med rødvin... Går det virkelig an å gå litt opp igjen pga av dette? 1-2 kg opp :( Totalt 5 ned siden første dag. Kan mensen ha noen innvirkning på at jeg gikk opp? Det er veldig interessant å høre andres erfaringer med Eurodietten og også andre lavkarbo kurer.
Stå på!!! :)

Hilsen Fedona

nalana sa for siden:

Mensen har sikkert mesteparten av skjylda her ja. Tror det er vanlig aa legge paa seg 1/2 til 2 kg i bare vaeske naar mensen kommer.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.