< Tilbake til oversikten

Visdomsord!

HP sa for siden:

"Things don't go wrong and break your heart so you can become bitter and
give up. They happen to break you down and build you up so you can be
all that you were intended to be."

Charles "Tremendous" Jones
Motivational Speaker and Author

HP sa for siden:

"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort."

Herm Albright
1876-1944, Author

HP sa for siden:

"A great attitude does much more than turn on the lights in our worlds; it seems to magically connect us to all sorts of serendipitous opportunities that were somehow absent before the change."

Earl Nightingale
1921-1989, Author and Radio Announcer

HP sa for siden:

"If we had no winter, the spring would not be so pleasant: if we did not sometimes taste of adversity, prosperity would not be so welcome."

Anne Bradstreet
1612-1672, Poet

HP sa for siden:

"It has been said that our anxiety does not empty tomorrow of its sorrow, but only empties today of its strength."

Charles Haddon Spurgeon
1834-1892, Preacher

HP sa for siden:

"Everyone has inside of him a piece of good news. The good news is that you don't know how great you can be! How much you can love! What you can accomplish! And what your potential is!"

Anne Frank
1929-1945, Jewish Refugee and Diarist

HP sa for siden:

"Begin to free yourself at once by doing all that is possible with the means you have, and as you proceed in this spirit the way will open for you to do more."

Robert Collier
Writer and Publisher

Kanutten sa for siden:

Hvorfor sitte INNE når håpet er UTE?
Halvdan Sivertsen :love:

langaard sa for siden:

LOVE HIM:love:

Kanutten sa for siden:

Jeg har vært på fest sammen med ham. Snytt som jeg var måtte jeg bare betro at han IKKE var den beste musikeren i bandet sitt! :lol: Han fikk samme betroelsen servert da jeg var edru igjen. :p Han bare lo og var enig med meg. :rodme:

Kanutten sa for siden:

Jeg synes denne er fabelaktig! Noe av det beste!

langaard sa for siden:

Fiiiiin:love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.