< Tilbake til oversikten

Hyper :)

stinasol sa for siden:

Heisann,har du oppskriften på den pølse gratengen du spiser? :)

stinasol sa for siden:

takk så mye :)

stinasol sa for siden:

nå står den i ovnen åååå så jeg gleder meg...lukter fantastisk..:D

Hyper sa for siden:

hihi...
Hva synes du???...

Men ble litt slapp i fisken, så den var faktisk bedre i dag, etter den hadde fått "satt seg" litt...slurp

chili sa for siden:

Så koselig dere har det, med eget lite forum...:D

Hyper sa for siden:

Haha;)Du er hjertelig velkommen!!!

stinasol sa for siden:

den var KJEMPE GOD.. jeg har lagd mosen 2 ganger tidligere men uten feta ost og krydder..i dag ble den myyye bedre :) så den ble litt sausete når den ble kald ja.Har en del og spise på i dagene fremover,typen nekter å spise noe som er sundt/sukkerfritt eller lavkarbo,så har alt for meg selv her!

chili sa for siden:

Hi hi! Takker!
...Hva med å kalle tråden "etterlyst!" ... så kan folk spørre sånn "hvor er oppskriften på kokosmakroner" eller "hjelp, finner ikke undersøkelsen om kroppsfasong!"...:p

Hyper sa for siden:

hils han fra meg, og si at han kan bare angre!!!
Han går glipp av mye digg mat!!:)

stinasol sa for siden:

chilli: var den litt spydig kansje??? jeg "turde å spør hyper om dette fordi jeg vet hun ikke hisser seg opp over at jeg ikke gidder å tråle gjennom alle oppskriftene her inne...Hyper:ja det gjør han :)han er en av de som ikke ligger på seg et gram av å fortære 2-3 liter pepsi grandiosa og snop hver eneste dag..jeg prøvde å si at det han ikke nødvenidigvis er sunn fordi om han er tynn men etter tur til bedrifts legen så kunne han fortelle at alle prøver og tester var perfekt..grrr.. hehe..kunne godt vært meg ja! :D

Hyper sa for siden:

Fint for han da, men selv om prøver og sånn er bra, så er han jo ikke sunn om han trøkker trynet fullt av grandis og brus;);)....

Men er irriterende ja!!
Kjæresten min er kjempeslank!!!!...

Men han er ganske sunn og da...Ikke spes glad i snop og sånt, men jeg innbiller meg at han kan spise alt han vil, uten å legge på seg et gram....

Fysj...

chili sa for siden:

..Var ikke meninga å virke spydig.. kanskje det var denne:p som gjorde det..?
Syns forumet er veldig stort noen ganger, og hvis man ikke husker helt ordrett hva man ser etter, ja da er det ikke lett..

stinasol sa for siden:

oki,jeg måtte bare spør for det har vært litt snakk tidligere om folk som ikke gidder å lese..så at hyper spiste denne gratengen hinn dagen så da tenkte jeg å spørre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.