< Tilbake til oversikten

Hvor mye gikk du ned i begynnelsen?

Monen sa for siden:

Det er jeg nysgjerrig på!
1.uka f.eks? Og hvordan fortsatte det etter det?
Kom igjen folkens, skryt litt av dere selv;)

Selv har jeg veldig vanskelig for å gå ned i vekt, jeg har PCOS og har nå begynt på metformin. (gått på det 1.5 mnd)

Jeg gikk ned 4.5 kg den første uka, og er i uka 2 nå. Har foreløpig gått ned 1.3 denne uka. Har stått litt stille noen dager, men regner med det er normalt..

Og en anne ting.. Hvor mye utslag får dere på stixen?
Jeg får mørk lilla hele tiden. (Det helt mørkeste)
Det må vel bety at jeg drikker for lite? Prøver å skjerpe meg, men..

LilleVille sa for siden:

Jeg har aldri gått ned fort. Første uka gikk jeg vel ned ca 2 kg, men etter det har det gått i rykk og napp, gått litt ned, litt opp, stått stille... I snitt har jeg gått ned 0,5 kg i uka, og er fornøyd med det. Har innsett at jeg ikke er typen som går ned fort, men når det ihvertfall går ned, uten at jeg er sulten, er jeg fornøyd.

Håper du klarer å beholde motivasjonen! Jeg har greid det i snart 3 mnd, og det er 10 ganger lenger enn jeg har greid noen gang før!

Lykke til videre! klem Bare spør hvis du lurer på noe, det er mange her med mye mer erfaring enn meg også!

stinasol sa for siden:

jeg har lagt på 1-2 kg i uken men har stått stille et par uker nå,før det løsnet i dag :D

znop sa for siden:

jeg tok av 6 kilo de 3 første ukene ..men det er vel litt for mye?

nita58 sa for siden:

Første uke 2 kg, etter det roligere 0,5-1 kg i uken;)

snupperella sa for siden:

Jeg gikk ned 4 kg de to første ukene, har ellers lagt på ca.1kg i uka i snitt, men det har jo enkelte uker stått stille og enkelte uker -2kg.

Monen sa for siden:

Så flinke dere har vært alle sammen :D

LilleVille sa for siden:

Du har jo også vært kjempeflink da! Gått ned like mye allerede som jeg har gjort på 13 uker! :D

Monen sa for siden:

Det er helt sykt, ingen andre kurer som har vært i nærheten!
Tilogmed med cambridge og liknende, gikk jeg nesten ikke ned.
Men har begynt å flate ut nå, da ;)

shady sa for siden:

Jeg er på Atkins da, men det er jo veldig mange likhetstrekk med ketolysekuren. Jeg har gått ned rundt ett kilo per uke i de syv ukene jeg har fulgt kuren. Er strålende fornøyd! :D

Fridolina sa for siden:

gikk ned 3 kg første uke.. siden blev det ca 1- 0.5 kg i uka,men nå går det laaangsommere...Mye pga att jag nesten aldrig klarer å vare flink i en hel uke...Men jag har ju nådd mitt mål,så jag er igentligen førnøjd jag..

Monen sa for siden:

• savner en :klappe: smiley*

LilleVille sa for siden:

Kjempebra at det funker for deg! Unner deg det virkelig!
Hvordan synes du det funker da? Mett? Klarer å finne på god mat?

Jeg har ikke gått ned så fort som sagt, men jeg ER faktisk utrolig fornøyd.. dette er første gang jeg har vært i nærheten av noe som kan funke resten av livet, ikke bare som en kjapp kur som man ramler av og raser opp igjen.. jeg har ALDRI holdt ut så lenge før! Så jeg håper jeg holder lenge... kommer jeg så langt som 75 skal jeg mer over på fedon-aktig, dvs trappe ned på fett og opp på karber til jeg slutter å gå ned ca.. og der har jeg planer om å bli. Men det er leeeenge til det! 85 er første mål.. BMI 30... Alt etter det er egentlig bonus :)

Monen sa for siden:

Jeg syns det funker kjempebra! På alle slankekurer jeg har gått på, har jeg alltid vært så matfiksert...(F.eks på grethe roede, så tenkte jeg på fett hele tiden...Er ikke noe glad i fett engang.)
De siste dagene har jeg vært mer sulten en tidligere, men det har gått helt greit. Har liksom mistet lysten på mat.
Mitt eneste problem er at jeg spiser så sjelden, 3-4 ganger om dagen.
I ketolyseboka står det at det ikke gjør noe om man dropper noen måltider, men vet ikke hvordan det er når man dropper noen måltider hver dag?
Eller har bringebær med fløte eller Heistad fruktcoctail med krem reddet meg på de dagene jeg er fysen. (Bare små mengder, selcvfølgelig.)

Ang. det å ikke gå så fort ned; Jeg har alltid gått så sakte ned, og gitt opp fordi jeg aldri har blitt helt komfertabel med kuren.
Men selvom jeg har stått stille noen dager denne gang, har det gått helt fint! ( Jeg vet jeg ikke har noe å klage på, altså.)

Så flinke som vi er, kanskje vi kan havne sammen et visst sted? Det hadde vært koselig :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.