Hyper sa for siden:
Ser noen spiser yoghurt her inne...
Er det noen på ketolyse som gjør det?
Hvilken yoghurt i tilfellet?
Jeg er så dårlig på å spise frokost...Så litt andre muligheter hadde kanskje hjulpet:)
Hyper sa for siden:
Ser noen spiser yoghurt her inne...
Er det noen på ketolyse som gjør det?
Hvilken yoghurt i tilfellet?
Jeg er så dårlig på å spise frokost...Så litt andre muligheter hadde kanskje hjulpet:)
Trolljenta sa for siden:
Jeg spiser yoghurt naturell, den har 5,5 gram karbo pr dl, så det blir nok litt i meste laget for ketolysekuren vil jeg tro. På ketolysekuren bør man vel bruke omtrent alle karbene på grønnsaker.
Ellers er det yoplait 0,1% som er aktuell, den har litt mer karbo. Sans 0,1% er vel ok den også.
jeef-micro sa for siden:
jeg bruker naturell med bær, og av og til litt splenda
tess81 sa for siden:
jeg har spist den yoiplate dobbel 0%, den var 6karbo i 100ml, ikke sukker i......vet ikke om det er lurt å spise hver dag, men innimellom så gjør det vel ikke noe........:rolleyes:
TEL sa for siden:
Jeg lager Fitline-yoghurt med usøta soyamelk. Synes den blir kjempegod.
Vet ikke helt hvor mye karber yoghurten ender opp på. Melka har 1gr. kh pr liter. og det er ca 22 gr. kh pr pose yoghurtpulver men etter å ha lest denne tråden: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8211&highlight=fitline+yoghurt
er jeg jammen ikke sikker på om jeg bare kan legge sammen og dele på 10 for å få innhold pr. 100gr eller om det blir feil.
Pleier å spise den med tinte bringebær i, eller ha den i smoothie.
Mvh, TEL :-)
Hyper sa for siden:
Hvor får jeg kjøpt yoghurtpulver da?
jeef-micro sa for siden:
Fedonisten? mum? mila? dere vet vel dette...
Trolljenta sa for siden:
Les litt nøyere i tråden Tel linket til ;)
tora sa for siden:
Har nettopp spist Tyrkisk joghurt med bær - skogsbær er digg:)
Seba-stina sa for siden:
Jeg spiser youghurt naturell, men bruker den kun innimellom som saus til f.eks. kylling o.l.
andee sa for siden:
Du kan spise den nye fra q meieriene som heter skyr. Veldig god, og kun 3,9 g karber:) Mange smaker også, selv har jeg bare smakt skogsbær og den er fantastisk:)
Issy1 sa for siden:
Vet om flere som savner yoghurt, og de har funnet en løsning.
Har ikke prøvd det selv enda, så jeg kan ikke bekrefte at den smaker så godt som de sier......
Ihvertfall.... de blander cottagecheese og LITT funlight saft oppi!
Skal visst være kjempe godt sier de, så da er det bare å prøve:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.