pernille1234 sa for siden:
Hva slags alkohol er det minst karbohydrater i?? I denne festmåneden er det vanskelig å unngå...
pernille1234 sa for siden:
Hva slags alkohol er det minst karbohydrater i?? I denne festmåneden er det vanskelig å unngå...
THE sa for siden:
Unngå øl i alle former, søte likører, søt hvitvin, drinker med juice/brus med mindre du kan blande med light.
Tørr hvitvin og rødvin kan drikkes. Og endel sprit har null, tror jeg?
Hvis du liker vin, kan du gå inn på Polets hjemmesider å sjekke karboinnholdet.
Hvis du er i ketose vil du tåle laaangt mindre enn vanlig.. Obs obs...:o
Hyper sa for siden:
Om jeg skal ut, drikker jeg sprit, blandet med f.eks. fanta free (finnes jo i flere smaker) eller sprite zero e.l...:)
Gjerne med litt fun light oppi..
kokoem sa for siden:
Hvilken sprit bør man drikke da for å få i seg minst mulig karbohydrater ?
Nille sa for siden:
Hvilken som helst egentlig. Det er blandevannet som er problemet !:D
Carisma sa for siden:
Eller bare la være å drikke alkohol i det hele tatt, da er man hvertfall garantert å slippe unna karbene.... :D
tbear sa for siden:
Vi bør faktisk gi god kreditt til bryggeriene som nå produserer en helt vanlig pils med redusert karboinnhold fra 3,2 kh til 1 kh - og også merket skikkelig på boksen. Det gjelder Ringnes Lite og Tuborg Lite (ikke å forveksle med lettøl). For mange som er kommet et stykke forbi induksjon, ikke kjører streng ketolyse el, bør det derfor være mulig å ta seg en god halvliter uten å sprenge alle karbe-grenser.
Er ikke det en god nyhet ved starten av sommeren?
kokoem sa for siden:
Forskning har jo kommet frem til at man blir fortere full ved å blande med lettbrus, så det har jeg gjort sien jeg så den rapporten :D
Men trodde det var mye karbohydrater i sprit. Kanskje det bare er det i heimbrent.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.