< Tilbake til oversikten

Da er det vedtatt.... Iset tåler ikke maltitol!!

#1

Iset sa for siden:

Jeg tåler ikke Cavalier sjokoladene.... Får skikkelig mageknip og diare, eller som datteren til ei venninne kaller det, sprutfis, av det. :fnis:

Mannen min og, jeg kan bare si: HELDIGVIS HAR VI TO TOALETTER I HUSET!!!

:eek:

ALDRI MER.


#2

Nille sa for siden:

:_plystre: Welcome to the club...... :ja:


#3

magdalena sa for siden:

Må vel melde meg inn jeg også,jeg kaller det noe så ekkelt som å tisse med rompa:o .MEN med små mengder går det bra,men har ikke lært begrepet små mengder helt ennå.:)


#4

Iset sa for siden:

Hehehe. Sprutfis = tisse med rumpa ja. :ler:

Jeg spiste vel ca 50 gram bare. Men det gikk skeisen allikevel. Da jeg jobbet kunne jeg spise 2 store plater uten å kjenne NOE, men nå går det ikke an å spise EN bit engang... :confused:

Jeg må ha blitt mer følsom for slikt.


#5

magdalena sa for siden:

:eek: Oi..to store plater uten reaksjon?Vel,jeg spiser kanskje 2 remser om dagen gjennomsnittlig,men så var det jo det godteriet jeg bestilte fra Lindberg,særlig de mint toffieene satte i gang tarmskyllingene mine.Er du over på Lindberg igjen,Iset?


#6

Nille sa for siden:

Da du jobbet gikk duv el kanskje ikke på Atkins ?? Husk at kroppen din da var vant til karber også. Jeg spiste nærmere 100 karber 17. mai - og fikk jeg liiiiiiide !! :eek:

Du er nok blitt mer følsom ja....:D


#7

Iset sa for siden:

Ja jeg gikk ikke på Atkins da nei, så det stemmer nok det ja. Er jo egentlig godt da, at kroppen reagerer så fort! :)

Magdalena: Ja jeg er det, satt og leste bøkene (har alle) og ville prøve meg litt, ser jo fort om vekten går opp, men så langt har den gått ned. :) Er jo ganske likt Atkins da, utenom alt melkefettet. Her går det nå i lettrømme, lettyoghurt og diverse. Men jeg føler meg frisk og rask, spiser MYYYYE grønnsaker. :)

Nå skal jeg holde meg til Lindberg, er bare dumt å svinse frem og tilbake på dietter. Nå er det Lindberg som gjelder.


#8

Skorpia sa for siden:

Jeg har oppdaget at jeg godt kan spise sjokolade med maltitol,bare jeg har spist mat på forhånd.

Men spiser jeg på tom mage går det rett vest.
Jeg får luft og diare av cavalier i for store mengder,og Atkinssjokoladen blir jeg skikkelig oppblåst av,og fiser hehe så det lukter ille:-) men fikk faktisk ikke diare av den.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.