Hei var på Smartclub på lørdag og fant en ferdig frossen kålranistappe der, merket husker jeg ikke helt men mener det begynte på K et eller annet. Der stod næringsinnholdet til 3,8 karber pr 100g. Så jo veldig bra ut, men turte ikke kjøpe da jeg så at det inneholdt både potet og gulrot, hvordan kan det være riktig? Noen som kjenner til dette produktet?? Er det virkelig eller er det bare for godt til å være sant?
Jeg ville sett i forhold til hvor stor akken er og hvor mye den veier. Om det er liten pakke med høy vekt, så kan det nok stemme. Dvs at du spiser mye mer enn 100 gram i en porsjon :)
Nei hadde ikke spes høy egenvekt, men hvordan kan de få totalen under bare kålrabi, poteter og gulrøtter er jo mer innholdsrike på karber. men supert om det stemmer altså, digger kålrabistappe...
Ja dette stusset jeg også på, så jeg kjøpte den ikke. De har nok vært rimelig kjipe på gulrot og potet, så det er nok ikke store mengden det er snakk om.
Kålrabi HAR høy egenvekt. 100 gram er ikke store porsjonen....
men det kan jo hende den er ganske utvannet. Hva annet inneholdt den ?
[color=purple][/color]
Står det vegetabisk fett og/eller melkepulver ville jeg absolutt IKKE kjøpt den.
[color=purple][/color]
[color=#800080][/color]
[color=purple][/color]
Det stod ikke melkepulver, og kun fett, ikke vegetabilsk...faktisk Må sjekke ut produsenten og maile dem en dag.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.