Jeg lurer på om dette proteinpulveret er "bra" nok? Whey Tech, fra Proteinfabrikken. [color=#ff0000][/color] Pr 100 gram: 4 g fat 6 g carboh. 82 g protein 100 mg aminogen [color=red][/color] Jeg har tenkt å bytte ut den halve bananen i smootie`n min med litt proteinpulver, for jeg er avhengig at den blir litt "kremete", og håper det pulveret kan bidra til det da :p
skal vi se:
Proteinfabrikkens whey tech har jeg brukt. sist kjøpte jeg en sånn 3 kg bøtte og har fyllt over på en annen boks, men jeg tok en av de billigste :)
I dag fant jeg ett proteinpulver på en helsekost butikk som bare hadde 0,2 gram karbo pr 100 gram!!! Det var ikke mye! Men man vet jo ikke om det blir "fyldig" eller bare "skvipete" da...
:rolleyes: Det burde vært "prøver" å få..., så slapp man å kjøpe "katta i sekken" :D . [color=#8b0000][/color]
Det er sikkert lurt, ja... Hmm..hvor mange karber er det egentlig i en halv banan da? Kanskje jeg skulle regne ut hvor mange karber det er i den smootien min, før jeg begynner å erstatte banen..? Har blitt helt avhengig av den smootien hver kveld :D ..og aller best er det når mannen lager den til meg, og den blir servert kald i ett høyt glass..:stortsmil
det er over 20 karber i 100 gram banan ...21 eller 22 tror jeg...Har ikke sett så nøye etter, for dette spiser jeg aldri....
Men en banan veier jo litt så...
Du kan jo spørre i butikken om de har vareprøver.
Jeg har fått tilsendt to vareprøver før fra en nettbutikk..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.