< Tilbake til oversikten

Grunnbok hekling

tess81 sa for siden:

hei hei, e d noen som har grunnbok hekling, finnes nr 1 og 2, (som e vet om) som vil selge den:confused:
Da meiner e ikke en sånn tynn papir ting for d har e,men en som står hvordan man leser oppskrifter osv i også...:rolleyes:

Hyper sa for siden:

jeg bestilte nettopp en heklebok fra bokklubben.no...
Har ikke heklet noe fra boken enda, men gleder meg til å begynne!!!

Den virker veldig grei for nybegynnere..og det er jeg jo!

tess81 sa for siden:

Nå har jeg vært inne på finn.no og kjøpt en bok som heter rett skal være rett og i den er det både strikking og hekling til nybegynnere, så jeg gleder meg masse til jeg får den :heia:

Hyper sa for siden:

hva het denne boken da?
det var grunnbok i hekling nr 1 jeg hadde kjøpt forresten:)

tess81 sa for siden:

Det var grunnbok i hekling nr1 jeg egentlig ville ha, men siden jeg ikke er stinn i penger så hadde jeg ikke råd til å kjøpe ny, så da tenkte jeg kanskje at noen ville selge en på finn.no.......men fant ikke den, men "rett skal være rett" fra Damm.....var inne på damm og kikka og jeg likte det jeg leste så nå håper jeg den er bra ;)

Hyper sa for siden:

Jeg har kopimaskin på printeren min..sånn alt-i-ett opplegg,,
Kunne jo kopiert noen sider til deg, om du vil?:)....

tess81 sa for siden:

VIL DU DET???
det hadde jo nesten vært for godt til å være sant:p

Hyper sa for siden:

Det kan jeg:)...
Kan prøve å scanne først...det har jeg aldri gjort før!!...
Hehe...men om ikke jeg får det til, og det er blekk i printeren, kan jeg printe ut noen sider og sende deg:)

Mum 4 2 sa for siden:

De fleste bibliotek har disse bøkene. Har lånt masse der jeg.

Hyper sa for siden:

Tess...du kan jo sende meg en PM eller mail: [email][email protected][/email] , så kan du jo si ifra hva du vil...om du vil på biblioteket eller at jeg skal kopiere...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.