Jeg skal gjøre et kjempeinnkjøp på helsekosten før jul tenkte jeg...
Noen som har tips til hva som er lurt å få med seg hjem?....:)
Tas imot med takk...
Jeg skal iallefall prøve meg på Stevia....så da begynner vi listen med nettopp det...
ååå, skole?? hehe, nei nå ska e ikke "rote" te posten din.....d va vel helst handleliste tips du ville ha :lol:
sørg for at du har nok av basisingr. kommer e på noe så ska e gi en lyd...
(ps, du e reine reseren her inne, må innrømme at e flirer litt, noen ganger så e msn litt lettere hehe.....lykke te...kos)
ja d gjør d..... stilig, men så fant du ut av at du heller ville bli frisør....
eller lengta du så tebake te bergen hehe...
nei nei,får vel være litt sosial me typen.....mi talast....ha en kos kveld:p
Bare jeg som er helt på bærtur, har jo lest det før hehe....
pluss at du har jo skrevet at du skal reiser hjem i jula osv.....
henger ikke helt med i svingene....:p
cavaliermarsipanen er dødsgod og så er det møkk kjedelig å skolde mandlene selv... he he
Stevia mener jeg ikke er lovlig i Norge, må til Sverige for å få tak i. Personlig synes jeg Stevia har for mye bismak Splenda er mye bedre synes jeg da, men smaken er jo som kjent delt...
Stevia.
Er forbudt for salg over disk i Norge men kan fås kjøpt som "tilskudd til husdyr" pr. postordre, søk litt så kommer nok nettsiden opp.
Det er faktisk også forbudt å selge Stevia i Sverige også over disk, men på Rema sentret Svinesund inporterer dem selv og der kan en få kjøpt det - skr 99,- pr. 50gr.
nå har jeg for første gang smakt på stevia, og jeg likte ikke den jeg har, uggen bismak....kommer ikke til å bruke den mer, men som jeg har forstått så finnes det flere typer stevia......
jeg kjøpte Stevia i dag, på¨Kinsarvik naturkost på Åsane senter..kosta vel det samme som Tess sin...
Vil prøve denne etterhvert...
Så nå har jeg natreen, Splenda og Stevia i skapet...
Kjøpte dessuten troccomare urtesalt/krydder...gleder meg til å prøve:)
Hadde det på bringebær....blei heilt snålt...klarer ikke å beskrive d...
også i pannekaker....kjenner at det er i for å si det sånn, men det merker du sikkert,men kan hende det er godt i noe, så hvis du finner noe det er godt i så må du si i fra ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.