< Tilbake til oversikten

Oppstart eurodiett?

#1

turid sa for siden:

Hei

Før dere begynte på eurodiett hvilke timer hadde dere hos Lindberg da? Jeg skulle få tilsendt blodprøve skjema og har fått legetime 8. juli. Må jeg f.eks. til ernæringsfysiologen også?


#2

Maz sa for siden:

For meg var det slik. Jeg var hos legen og gikk gjennom en del ting. Strammet da inn kostholdet til etter boka Lindberg. Tok fastende blodprøver neste dag og når han fikk svaret (1-2 uker husker ikke nøyaktig) så fikk jeg Skjema mm for bestilling av Eurodiett. Jeg begynte når jeg fikk produktene. Første bstilling og "resepten" måtte sendes på faks deretter har jeg brukt mail som går mye greiere.


#3

turid sa for siden:

Å bestille på mail høres jo veldig greit ut. Men hvordan gjør du med kontroll veiing da?

Blodprøve resultatene mine vil jo være klare når jeg kommer dit så jeg må bare ordne med bestilling.

Jepp, føler at jeg begynner å bli skikkelig klar faktisk.


#4

turid sa for siden:

Lurer forresten på en ting til; hvor mye gikk dere ned når dere gikk på eurodiett og hvor lenge gikk dere på det?


#5

Maz sa for siden:

Jeg går til legen for veiing og å legge opp løpet. Eurodiet bestiller jeg fra Oslo.

Eurodiett Fase 1 og Fase 2 gikk jeg vel ned ca 20 kilo. Det er opp til deg og legen å bestemme lengden på fasene.


#6

turid sa for siden:

Hei Maz.

Jeg skal ha 30 dager i fase 1 og 40 dager i fase 2. Hvor mange dager var din fase 1 og 2?

:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.