Hyper sa for siden:
I dag fant jeg 100% bakakakao..
Tror det var confecta sin..
noen som har prøvd denne i kaker o.l?....
Dele erfaringer?Tips?
Hyper sa for siden:
I dag fant jeg 100% bakakakao..
Tror det var confecta sin..
noen som har prøvd denne i kaker o.l?....
Dele erfaringer?Tips?
tess81 sa for siden:
100%kakao,men fortsatt 11, ett eller ann karbo i.....tror d va d...e ikke d litt rart??
e tror den e mye bedre enn den andre (uten å vite eller smakt, hehe) bare føler d på mæ...
Stinasol har kjøpt denne, men vet ikke om ho har smakt den enda..
og d va confecta sin;)
Hyper sa for siden:
Ja, var litt karber der ja....
Men gleder meg til å prøve..Spesielt til baking og sånn til jul:)...
themonk sa for siden:
Er det forskjell på denne og Freia sin? :confused:
Hyper sa for siden:
Jeg vet ærlig talt ikke..
Er freia sin 100% kakao da?
Mulig den er tilsatt andre ting?
Nille sa for siden:
Har prøvd flere kakaotyper og syns absolutt Valrhona 100% kakao smaker best. Men så er jeg matsnobb også da ;)
[color=purple][/color]
Smaken på kakaoen varerier veldig om det er dyre eller billige kakaobønner, hvor de kommer fra, er lagret, modnet, tørket/ristet og hele prosessen frem til det er kakaopulver.
[color=#800080][/color]
Det er lite karber i uansett, sjekk bare om det er tilsatt sukker eller ikke - og bruk det dere liker smaken på
[color=purple][/color]
Hyper sa for siden:
Har alltid brukt den "vanlige" til Freia, og aldri tenkt sånn som jeg gjør nå..at det finnes alternativer...
Gleder meg til å prøve ut, og finne ut av ting:)
themonk sa for siden:
Nei, Freia er ikke tilsatt noe. 100% kakao den også. Både drikkekakaoen og bakekakaoen.
Men jeg er enig med Nille at Valrhona sin er bedre. (Til den prisen bør man jo nesten kunne forvente det. :p ) Kanskje Confectaen er god også. Ikke vet jeg. Du får teste. Lykke til! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.