< Tilbake til oversikten

Proteinintoleranse

SjokoMons sa for siden:

Hei alle sammen nå er det mange måneder siden jeg var her inne! Jeg klarte meg på Ketolysekuren i 3 måneder men med en gang jeg sommeren kom ble det alt for hardt:( Jeg raste opp over 10kg i vekt og følte meg så dårlig.. Nå har jeg vært hos Roar Strand og fått påvist proteinintolerangse for gluten ( i mel) og kasein ( i melk og melkeprodukter).. Jeg har også lavt stoffskifte:mad: Så nå skal jeg prøve meg på diet igjen. Det blir vanskelig å finne ut hvor streng diet jeg skal prøve meg på men trur ikke det blir så streng på karbo som før siden jeg har nokk med å holde meg unnav det jeg apsolutt ikke tåler fremmover. Er det noen der ute som har noen erfaring og matoppskrifter jeg kan prøve meg på er jeg taknemlig for det! Ble jo mye melkeprodukter som smør og rømme på sist diet:eek: dette kan jeg tydeligvis ikke ha i meg siden jeg får en morfin lignende rus av det:eek: huff... denne maten er vanskelig dere!hehe...

Stor klem fra Meg

Aline sa for siden:

Det går an, men det krever endel planlegging.
Det er melk i MYE :ja:

Fokuser på rent kjøtt og grønnsaker. Og kanskje lage noen deilige oljedressinger? Skysaus?
Egg går også greit, eller?

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.