< Tilbake til oversikten

Atkins varer:"Vurdering"

#1

Skorpia sa for siden:

Har kjøpt en del fra Atkins.com

Vi begynner med det jeg synes er best.

ThickenThin not/Starch 12 points deux points:o
Denne er bare helt fantastisk til jevning av sauser eller hva det skal være.

Og jeg gir 10 poeng til Brownisen,nam nam

Så har jeg ingen 8 poenger

Så var det sjokoladen,den var kjempegod spesielt den karamel nøttegreia.
7 poeng til den. Men en del trekk fordi jeg fikk så mye luft i magen.

Cola syrup 6 poeng:) Den er fantastisk å lage is av for oss som liker pimp,eller annen frossen leskedrikk. Men å blande med farris og drikke som brus fikk jeg blandede følelser:rolleyes:

Atkinsbarene var ok og mettene,men ga en ettersmak av vitamintabletter-
5 poeng til den.

Ketchupen hmmmm. synes det var for mye eddik i 4 poeng.

Hamburgerbrød,hmmm 3 poeng litt for vassent

Sjokoladesirup synes ikke den har vært pesielt brukbar 2 poeng

Loff ,(french loaf) dette var ikke Atkins men Keto svampete og salt,rar smak 1 poeng Tipper at Atkins country white bread er noe liknende,for hamburgerbrødene hadde en temmelig lik konsistens.

Potetmosmix fysjamej 0 poeng

Nå oppfordrer jeg alle andre som har handla utenlands til å gjøre det samme.

For det er jo gjerne sånn at vi er nordmenn fra norge og vi vet alle hvor jævlig noe av det svenske brødet er.Ja i hvertfall for oss som ikke liker det.


#2

Maz sa for siden:

Enig med deg med mht jevneren.

Endulgebarene skal jeg aldri mere bestille. Klarer ikke å stoppe.

Advantagebarne er topp. Noen er bedre enn andre. Min favoritt er chocolate-peanøtt. Smores er god men litt søt

Frokostbarene er spiselige men ikke topp.

Diverse sauser er ikke mye å skryte av.

Muffinsmiks har jeg spart på.

Macademia nut butter likeledes.

Cappuchinoen er fysj gies gladelig bort. Denne får minuspoeng.


#3

Iset sa for siden:

Hehe sjokoladesirupen ja. Den ligger så og si ubrukt i kjøleskapet.

Karamellsirup - veldig god smak, men jeg har bare ikke funnet på noe smart å bruke den til, annet enn som saus over bær, ble litt rart. Den er nok fantasatisk til Atkins karamellpudding, og over hjemmelaget iskrem.

Ketchupen - utrolig god smak. Her er vi visst forskjellige. Jeg syns den smakte temmelig likt Heinz, kjempegod.

Caramel nut chew - har ikke ord. Heldigvis bestilte jeg ikke så mange, hadde nok ikke klart å ha de liggende i skapet nei. NAM.

Advantage-bars - jeg bestilte en av hver sort (2 av et par av dem), syns de fleste var helt ok, min favoritt er mocha crunch!!!!

Frokost-bars med cinnamun bun- og chocolate chip-smak - NEI TAKK.

Peanut butter cups - himmelriks munnfull!

Endulge chocolate crisp bar - mmmmmmmmm

Marengs (chocolate/white chocolate). FYSJ!! Hvordan kan marengs smake så vondt? Spesielt sjokoladen. Den hvite sjokoladen var mer ok, men NEI TAKK.

Proteinpulver med sjokoladesmak - æsj. Denne gav jeg bort etter å ha brukt EN porsjon av den. Det holdt.

Spaghettien - jeg turde ikke åpne den etter all kritikken, gav den bort uåpnet hehe.

Ja jeg tror ikke jeg kjøpte så mye mer enn det...


#4

Skorpia sa for siden:

Jeg tok det meste fra Atkins her,bortsett fra det brødet.
Men tidligere bestilte jeg fra et annet firma som hadde navnet keto et eller annet husker ikke helt.
Der bestilte jeg diverse brød, og det brodet med karve smakte fysjameg,antakelig det som heter caraway rye på atkins. Bestilte også et slags brød med rosiner i og det var altfor søtt på en måte. Søtere enn julekake, emmen smak med andre ord.
Ketchupen derfra var veldig god faktisk,og som jeg sa synes de har for mye eddik i ketchupen på atkins og det får meg til å tenke på den grusomme picklesen de har i burgerne på mac donalds,bare den er enda verre:p (picklesen altså)

På keto kjøpte jeg en potetmosmix ,hvor jeg brukte blomkål som hovedingrediens og den var kjempegod,kunne tilmed lage poomes frites av den. Så derfor var skuffelsen stor da jeg prøvde denne mixen som jeg bare tilsatte egg,vann og smør tror jeg det var. Men kanskje den hadde vært spiselig uten egg opp,ikke vet jeg,men det skal jeg prøve neste gang for jeg har en pose til liggende.

Har fortsatt noe sjokoladeiskrem liggende fra keto,men det er umulig å få brukbart uten en iskremmaskin. Og nå er det vel snart gått ut på dato:rolleyes: ,det er et år siden jeg kjøpte de.

Ser at flere prøvde sjokoladesyrupen fra Atkins, og jeg vil gjerne ha svar hvis noen finner noe brukbart å blande den med. Synes det var merkelig smak på den jeg da.

Ser det nederlandske firmaet Betta kjøpte fra har en blanding av varer fra Atkins og keto, så kanskje de har tatt ut det som smaker best.

der er adressen www.ketolife.nl hvis noen skulle være interessert

Betta kjøpte varer for underkant av 200 kroner i euro og fikk i ettertid en regning på frakt på ca 50 kroner. Så nå vet dere det.

Kan dere litt tysk i tillegg til norsk forstår de fleste nok til å bestille:-)

De har også varer fra en del andre firma,men lavkarbo er det. Drops og masse annet. Jeg kikka engentlig ikke så nøye over det for akkurat da kom varene mine fra Atkins.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.