< Tilbake til oversikten

Ikke lenger i ketose

nita58 sa for siden:

Hei!

Etter en langhelg i Oslo med gode venner og familie, så har nok inntaket av karbs ligget litt høyere enn når jeg har vært hjemme.

Har vært så flink jeg bare kan, men dette har ikke vært lett!:( Leste nå av stixen, og den viser inget utslag. Hva nå??? Har jeg ødelagt alt? Tar det lang tid å hente seg inn igjen???

Nå gruer jeg meg til vår kjærlighetshelg/bryllupsfest til neste helg, jeg som har vært så flink:o Selvsagt er det full skjerpings....november skal vi ingen steder....puhhhh!

Fridolina sa for siden:

Ingen panikk:D
[color=red][/color]
Jag har gått på ketolyse i 5 måneder og det er mange ganger jag har fallit ut av ketosen..
Det er ikke noe som skjer men du kanskje går ned litt mindre denne uka..Kanskje du er i ketose allrede i morgen..
Alla sprekker noen gang og det er bare å prøve å gjøre sprekkene så korte som muligt og fortsette med kuren som vanligt:D

nita58 sa for siden:

Tusen takk for tilbakemelding!

Supert! Jeg fortsetter som vanlig og har vært ganske flink, men det har vært for mye rødvin i helgen, og når det har vært mat jeg ikke har kunnet spise, har jeg heller latt være. Lenge siden jeg har vært sulten som jeg har vært nå!:o Ikke drukket nok vann heller, ja alle gode rutiner blir snudd på hodet når man ikke har vært hjemme på 4 dager!:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.