Er det noen som har vært ute for at ketosticksen etter mange måneder plutselig ikke slår ut en kveld?? Hva skyldes dette? Alt var i orden neste kveld igjen..heldigvis, fikk meg et sjokk. Tenkte med en gang hva i all verden jeg hadde gjort galt.:confused:
Hei. Takk for svar. Det er iallefall ikke det at jeg har drukket for mye for jeg har et problem og det er at jeg drikker for lite.:D. For lite fett?? Ja det kan det være kanskje.......:rolleyes:
ja det er merkelig for jeg drikker like mye hver dag 2-3 liter (vann)stixen kan gi alt fra lilla til svake spor uansett om jeg spiser akkurat det samme også...
Hei
Det er ikke stixen det er feil på, men av forskjellige grunner er det tilfeldigvis lite ketoner i urinen.Det kommer etter noen uker til noen måneder. Som sagt 128 ganger før- så lenge det er utslag er det OK.
En enkelt gang uten utslag skal en ikke bekymre seg over. Men varer det flere dager, må man gå gjennom sitt kosthold og se om man har begyndt å slurve litt.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.