< Tilbake til oversikten

Hvor mange karber ligger dere på?

stinasol sa for siden:

lurer på hvor mange karbohydrater dere ligger på en dag? når økte dere og hvor er dere i slankingen i dag? (ferdig,midt i nettop begynt)

Nille sa for siden:

Jeg er "ferdig slanka" og ligger mellom 20 og 50 karber pr dag alt ettersom.
Tåler ikke karber særlig godt og legger på meg om jeg ligger høyere.

Huldr sa for siden:

Jeg har prøvd og feilet mye gjennom tre-fire år.

Jeg gikk opprinnelig ned 16-18 kilo (med Atkins, for 2 1/2 år siden). Men jeg har lagt på meg igjen mye av det ... så jeg har på en måte startet på nytt nå. Da prøver jeg rundt 40-50 karber fra starten. Jeg tåler dårlig å spise veldig lite karber, så induksjon er ikke aktuelt å gjennomføre flere ganger for meg, med den kroppen jeg har i dag ihvertfall (ME-syk og problemer med stoffskifte og binyrer).

Jeg orker ikke å telle karber hele tiden, men jeg vet omtrent hvor mye jeg tåler og jeg gjør et grovt overslag innimellom.

Georgine sa for siden:

Siste måneden er snittet 35 karber og jeg er i økning for å stabilisere :D

tess81 sa for siden:

jeg ligger på 20 ca pluss minus......;)

Iset sa for siden:

Maks 70, men helst ikke mer enn 40-50.

stinasol sa for siden:

glemte vist å si at jeg ligger på 20 pluss minus også,men vil øke litt på nå...

Titti sa for siden:

Jeg er jo i startfasen på Ketolyse og ligger vel på rundt 15-20 karbe per dag. Tipper jeg er en av dem som tåler veldig lite karbe. I starten lå jeg på 30-50 karbe, men det ble for mye, gikk ikke ned.

themonk sa for siden:

De siste to ukene har jeg holdt meg på 20-30. Vanligvis ligger jeg på rundt 70. Trener hardt og prøver ikke å slanke meg, så jeg tåler det greit.:)

Hyper sa for siden:

Jeg prøver å ligge mellom 15-20....

Har tatt av 11 kilo til nå, siden juli...skal ha av enda 8 til...
Når bør jeg begynne å øke karbene??

Aline sa for siden:

De siste 5 kiloene, tror jeg?

Photobscura sa for siden:

jeg prøver å ligge på ca 40, men ikke mere enn 60. det går helt greit, men som veggis er det vanskelig å ligge under førti. men det ser jo uansett til å funke! dessuten er jeg ikke særlig overvektig, men har mye fett sentrert på magen og på ryggen. huff...

Mum 4 2 sa for siden:

Jeg ligger like under 40, er i ketose og går ned i vekt.

Følger Lindbergs opplegg for ketose.

Har prøvd ketolysekuren med under 15 karber pr dag, men fikk alt for mye ubehag av det. Følger derfor Lindbergs opplegg, siden jeg vet det funker bra for meg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.