< Tilbake til oversikten

Når skal jeg føle meg slank nok?

Engmar sa for siden:

Har siden august gått ned fra 76kg, til66kg. Har vært 84 på det meste.Det er jo nesten målet mitt som er 65. Jeg ser jo på klærne at jeg er blitt mye slankere, men jeg er ikke sånn som jeg "trodde" jeg skulle bli. Jeg mener, jeg føler meg fremdeles feit. Er jeg feit, eller føles det bare sånn? Nå lager jeg meg nye mål, 5kg til, så er jeg der.....
Tjukk i hue? Klarer ikke endre psyken. Er fremdeles over 80kg i hodet. På en måte ser jeg ikke vekttapet selv, enda folk sier at det viser godt igjen.
Nei det er vanskelig dette her. :)

stinasol sa for siden:

hvor høy er du da? mitt mål er også 65 jeg er 1.70,testet med bmi og den viser at du er normal vektig fra 72 til 57( dahar jeg tatt høyde på 1,70) faktisk,vi er jo alle forskjellig med forskjellig fordelt fett osv..håper du blir fornøyd snart iallefall...lykke til videre!

Summer sa for siden:

Ja, det er ikke alltid hjernen følger med i kroppens tempo. Noen ganger tar det litt tid før hjernen klarer å legge fra seg det bildet den har hatt av oss.

Jeg ser du går på Ketolyse, og vil anbefale deg å trappe litt opp på karbohydratene (med lavglykemiske karber) når du når det opprinnelige målet ditt. Da vil kroppens hormonsystem fortsette å stabilisere seg, og du vil kansje stoppe opp i vekten, eller du vil gå mer ned likevel dersom kroppen din ønsker det. Noen ganger tar det litt tid før alt faller på plass som det skal også.

Gi deg selv tid, du trenger det. :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.