< Tilbake til oversikten

Er såååå fornøyd

Lille trille sa for siden:

Hei.
Lenge siden jeg har vært inne her nå...

Nå har jeg gått 3 1/2 uke på eurodietten og har gått ned 9 kilo Jeg er strålende fornøyd, og kommer inn i klær som det er lenge siden jeg har brukt

Jeg er ikke sulten, og har blitt utolig flink til å spise sunt. Dietten har gått utrolig bra,har ikke hatt problemer av noe slag, unntatt omelettene....de brekker jeg meg av, så de spiser jeg ikke. Jeg griller masse grønnsaker og har ved siden av måltidene og sliter vel heller med å få i meg alle måltidene... Det er vel det som er det vanskeligste, det at jeg må spise 4 måltider iløpet av dagen, og det siste skal ikke være så sent...Litt hektisk å få alt dette inn i hverdagen.

Til frokost har jeg som regel frokostblanding, vann og kaffe, og det holder fram til lunsj, hvor jeg har kald sjokolademelk-synes det er best- tar litt kanel i så blir det en god smak, så har jeg en hau med asparges, agurk, 1 tomat,brokkoli og blomkål. Til middag har jeg kyllingsuppe eller erterpure blandet med masse urter, og grillet grønnsaker og 1 tomat, så er kvelden der og da har jeg enten brownies eller 1 bar, alt etter som. Har jeg lyst på noe godt, så griller jeg litt grønnsaker i ovnen og krydrer det godt-deilig

Når jeg spiser 2 tomater så har jeg brukt de 250 gram jeg kan bruke av andre grønnsaker. Jeg er og glad i sukkererter og bruker også endel av det.
Drikker masse vann og er avhengig av kaffe, så det drikker jeg også masse av.

Det høres rosenrødt ut,men jeg har faktisk fått det så utrolig mye bedre med meg selv, og har ikke hatt noen problemer underveis, så det er bare deilig.

Vi snakkes

Fedonisten sa for siden:

Åh - så deilig å lese!

Vet du hva det første som slår meg er?

Du kommer til å nå målene dine og komme så langt du vil - bare på grunn av innstillingen din. Alt du gjør i tillegg blir ren bonus....

Veldig glad på dine vegne - du jobber kjempebra!

:klem:

Georgine sa for siden:

Gratulerer så mye :D :D

Kjempebra jobba og kan i grunn bare signere Fedonisten :blomster:

sirimor sa for siden:

Veldig hyggelig lesning ja, enig med de andre her.
Må bare få gratulere deg så masse med resultatene du har oppnådd:blomster:

Hyper sa for siden:

Gratulerer:)

Summer sa for siden:

Wow! Snakk om resultater da! Så deilig! :heia:

Nyt det! :)

Hedda:) sa for siden:

Åh, så fint det var å lese dette! :D GRATULERER - BRA JOBBA!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.