smellen sa for siden:
har nettopp begynt med atkins...har et ok aktivitetsnivå men lurer på om det er nødvendig og øke det enda mer for at dette ska få best effekt?:)
smellen sa for siden:
har nettopp begynt med atkins...har et ok aktivitetsnivå men lurer på om det er nødvendig og øke det enda mer for at dette ska få best effekt?:)
stinasol sa for siden:
Hei,i utgangspunktet så skal du ikke trenge å tene for å ta av på atkins MEN...:) det er jo sef.altid det beste for kroppen og vektapet blir som oftest raskere og mer da...selv går jeg tur 2 timer for dagen og jogger innimellom...lykke til!
turid sa for siden:
Stinasol, må bare spørre, hvor lenge har du holdt på?
stinasol sa for siden:
Hei jeg har gått på lavkarbo i 3 mnd..
turid sa for siden:
Wow, Stinasol! Kan jeg spørre deg hvordan en typisk dag ser ut? Sliter med å få til dagene mine. Har litt flere kg enn du hadde og vil gjerne gå ned ca. 40 kg til.
Nille sa for siden:
Atkins har ikke sagt at en ikke behøver å trene/væe i aktivitet- I Atkins boka (siste utgave 2002/03) står det: Excercise is not an option it´s a must ! Med andre ord. Det er IKKE valgfritt om du skal trene/være i aktivitet på Atkins, det er en forutsetning for å lykkes 100 %.
Det er fullt mulig å gå ned uten å trene, men du får absolutt størst utbytte både under og etter vekttap om du gjør det. De fleste "sofapoteter" klarer IKKE å holde vekten etterpå. Om du allerede trener er det ikke nødvendig å øke mer. Det viktigste er at du trener ! Å gjøre det til en vane å være i bevegelse er det det aller beste :)
Jeg har fulgt Atkins siden 1982 og har absolutt hatt det lettest når jeg har trent. I perioder uten trening har jeg lagt på meg.
stinasol sa for siden:
jeg har ikke tatt av alle kg på lavkarbo(fikk desverre ikke vite om at det eksisteret en gang, før for 3 mnd siden) jeg "sultet vekk 18 kg (begnte i mars 05)spiste ca 3 knekke brød for dagen,var sulten konstant og i skikkelig dritt humør!!!:( så fortalte en veninne om atkins og vi begynte sammen :) for meg er en typisk dag sånn: frokost: 1 fiber rik med dansk greddost,vann,1 magnesium tabellett og 1 spektro(multi vitamin)lunsj: 1 pizza stykke(lavkarbo pizza) middag: 1/2 fransk fiskegrateng med ost og smeltet smør kvelds:1 speil egg med bacon..men jeg spiser for lite grønnsaker (SKAL prøve å gjøre noe med dette) drikker kun vann ca 3 liter for dagen! går også 1 trilletur med jenten min på 1 år om morgenen(hver dag) og en tur med hunden på kvelden..løper også 30 min på tredemølle hver dag..håper du når målet ditt..masse lykke til :) :) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.