< Tilbake til oversikten

Bestille måltider

Nanni70 sa for siden:

Sånn, så er jeg snart i gang igjen. Har vært hos legen og skal nå bestille måltiden. Fant ut at jeg trengte 78 pakker med måltider til 30 dager på fase 1 med 5 måltider og 60 dager på fase 2 med 4 måltider.

Håper jeg har regnet rett... Er håpløs i matte...

Men det er neimen ikke lett dette her. Siden jeg brukte det sist så har det kommet noen nye produkter. Har lest at pannekakene er ok. Hvordan er frokostblandingen? Og den ertepureen med baconsmak?

Hva er dine favoritter?

Aline sa for siden:

Jeg har ikke prøvd dette, men tror det er en del tråder med hva folk liker og ikke liker på eurodiettforumet :)

Mum 4 2 sa for siden:

Du har nok regnet rett ja. (78 pk = 390 måltider. Du skal ha 150 måltider i fase 1 og 240 i fase 2).

Kyllingsuppe og potetmos ble mine favoritter. Og frokostblandingen. Brukte max 1 dl væske til, ble da grøtaktig konstistens, men smakte bedre.

Nanni70 sa for siden:

Flott, da er jeg ikke helt dum :o
Og tusen takk for tipset til frokostblandingen.
Når det gjelder potetmosen - hvordan gjorde du den god? Husker fra sist at jeg syntes den smakte helt pyton. Men det finnes kanskje noen gode triks for å gjøre den litt mer smakfull.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.