Hyper sa for siden:
En butikk med mye rart for oss på lavkarbo...
Her er hjemmesiden deres:)
www.kinsarvik.no/visNettbutikk.aspx?gruppeID=1&katID=67&n1=24&n2=6
Hyper sa for siden:
En butikk med mye rart for oss på lavkarbo...
Her er hjemmesiden deres:)
www.kinsarvik.no/visNettbutikk.aspx?gruppeID=1&katID=67&n1=24&n2=6
stinasol sa for siden:
topp! jeg har sendt mail til de ang. vaffel mix fra atkins :)
Hyper sa for siden:
Send rapport da!!
Jeg har mailet litt med de jeg og..
Hørte de skulle få inn Stevia......:)..
Så når jeg får penger på kontoen, blir det kinsarvik for (nesten) alle penga;)
stinasol sa for siden:
hehe ja lett for,har brukt ganske mye penger på å hamstre inn ditt og datt jeg kommer over... skal gi beskjed med en gang jeg vet noe mer om vaffel(osv) mix her i bergen :)
Hyper sa for siden:
Har du noen andre smart tips?...
Om ting du har kjøpt, hvilke butikker osv?
stinasol sa for siden:
jeg bestemte meg egentlig for å ikke spise noe søtt før jeg var på 70 men har alikevell hamstret søtstoff hehe...splenda,flytende sukett,100% bakekakao,100% sjokkolade,atkins sjokkolader ,heistad syltetøy,sjokkoladepudding,gele osv..helt vill vet du!,kjøper alt jeg kommer over og så lagrer jeg det i skuffen(blir en stor søt stoff fest til slutt ja)men har vel ikke noe særlig tips å komme med nei,prøvde bakemixen til ketolyse men likte ikke den så jeg bruker soyamel i alt jeg baker/lager,heldigvis liker jeg smaken av det da :)nå er jeg skikkelig gira på dette vaffel/muffins/pannekake greiene,så håpe håpe... du da,noen tips? vet du om noe snop som går an å ha,for eks salt lakris..
Enid sa for siden:
De har salt lakris (av merket De Bron) på Kinsarvik, men vær forsiktig, det er Maltitol i den...
Hyper sa for siden:
jeg har kjøpt salt lakris på nettet...de Bron har vet jeg..
www.dialife.dk
www.atkinsprodukter.se
Jeg har hatt posene mine leeenge...
og de har ligger i fred i mange uker nå...og det skal de fortsette med..jeg skal enda ned 8-10 kilo til:)...
Men liker å ha det der....jeg synes faktisk det er lettere å holde seg vekke da....
Og bedre å ta en sånn lakris, enn "vanlig"....
Ellers liker jeg den sjokoladen på Kinsarvik som er 86%kakao....
Også har Iset fortalt meg at de har godt krydder der...
Truccomare og et annet..herbamare eller no...
Får stikke innom en dag og sjekke tror jeg:)....
Tror de har sukkerfri is der og!...
Men den kan du lage hjemme selv...:)
stinasol sa for siden:
hmm..angående maltitol,er det ikke det som er i atkins sjokkoladene? hvorfor skal jeg være forsiktig med det?
Enid sa for siden:
Fordi du kan utvikle en intoleranse mot det! Dersom du søker på "maltitol" her på forumet kan du lese om noen særs ubehagelige opplevelser - dersom man spiser for mye maltitol kan man få magesyke, grusomme luftsmerter osv. Så vær forsiktig, spis i små mengder!
stinasol sa for siden:
oi..skummelt,ja har spist 2 atkins sjokkolader(1 om gangen da) ,det har gått fint,får prøve og kjøpe lakrisen og spise noen få om gangen,takk for tipset :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.