Sjekket i dag den lokale ICA Maxi'en, og helsekostsjappa.
Er på jakt etter sukkerfri gelé, og ekte sjokolade.
Det nærmeste jeg kom var de med 86% kakao (Lindt tror jeg), og litt for mye karbs etter min mening. Selv om de er gode.
Noen som vet om kjeder som fører sukkerfri gelé og couverture/kuvertyre? I verste fall kan jeg bestille fra nettet, dersom noen vet om en nettbutikk. Jeg har forholdsvis kort vei til en liten Rema-butikk, COOP OBS!, og sikkert et par andre.
Meny og Maksi har sukkerfri gele fra Heistad her jeg bor hvertfall.
Sukkerfri sjokolade har jeg sett på Rema og i helsekost. Atkins barer selger de både på Meny og Rema her. Rimi har lindberg sine barer.
Kom vel egentlig frem til at det bør la seg gjøre å mekke gelé o.l. fra scratch.
Når det gjelder sjokolade ser det ut som jeg må nøye meg med noe mindre enn det perfekte. Den eneste leverandøren av ekte sjokolade jeg har funnet (select-fb.no) selger dette i esker med 5kg. :eek:
Sendte allikevel en mail med prisforespørsel for sikkerhets skyld. :p
Tenkte dette til bruk i desserter da.. sjokolade er digg!
Har ikke sett de sterkeste variantene til Lindt i Norge, bare i Sverige, men har ikke lett så hardt heller.
Hei!
Som nevnt så har også Mega de forskjellige géletypene og sjokoladepudding. De har også Atkins muffins, (dødsgode), vafler og pannekaker.
Lykke til videre og kos deg med dessertene.
Hilsen Vixen
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.