Sitter her og skal bestille litt proteinpulver osv.
Tar det lang tid før produktene kommer?
Har ikke kjøpt boka enda, egentlig føler jeg det går greit uten, men den er sikkert kjekk å ha. Mener jeg leste i et svar fra Torkil her at man burde vente med å bestille boka til januar, noen som vet hvorfor :confused:
Bare bestill boken Titti32!:)
Har skumlest Torkils innlegg, men kan ikke finne noen sted hvor han har skrevet at en bør vente til januar neste år,- men boken som er isalg nå er en ny og mer utfyllende 2.utgave. Når tid den kom ut er jeg ikke helt sikker på, mulig det var tidlig på nyåret.:rolleyes:
Les hele boken, da får du best glede av kuren!;)
Lykke til!:)
Han svarte en eller annen her inne, men jeg husker jo ikke hvilket innlegg det var da. Det sto at vedkommende burde vente til januar, men det sto bare vent og se...eller no sånt...spennende ;)
Bestilte de fra Ketolyse.no jeg også og fikk bekreftelse på mail med en gang. Virket veldig ryddig og bra bestillingsopplegg.
Kanskje det tar litt tid siden Torkil har vært på ferie ;)
Jeg smører meg med tålmodighet og venter litt til...kanskje det ligger lapp i postkassa i dag :D
Nå har jeg fått produktene :D Skumleste gjennom boka i går kveld, ser ut som jeg har skjønt opplegget, men nå skal jeg gå 100% inn for det og telle karber. Visste faktisk ikke at det var så mye karbo i grønt...
På grunn av datakrasj og overgang fra E-postbasert til Webbasert bestillingsløsning har det vært enkelte feil og firsinkelser i utsending av bestillinger i perioden 18-21 okt. Nå skal alt fungere som før. Jeg beklager forsinkelse og spesiellt de to bestillingene som "fallt ut" .
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.