Ææsj...
jeg skal i bursdag i helga, og hadde tenkt å lage cookies å ta med meg!...
Nå har blenderen min gått i stykker, så spørsmålet mitt er hvordan jeg nå skal få knust mandlene og hasselnøttene?....
Ser ut som om jeg blir nødt til å hakke de opp for hånd?...HJELP!!
Blender? Bruker du blender til det? Jeg bruker food processor/matmølle, den tar alt. River ost, hakker grønnsaker, nøtter, sjokolade, maler nøtter/havregryn til mel, hakker gulrøtter, knuser kjeks osv. Jeg ødela min første og måtte leve uten i noen måneder før jeg fikk ny av svigers, det er det verste månedene i mitt voksne liv! :P
Jeg har stavmixer med sånn hakker på jeg. Den kan jeg hakke alt mulig i, rive ost, piske krem, lage smoothies osv det er det absolutt det jeg bruker mest på kjøkkenet...
Jeg skjønner ikke hvordan dere får til å rive ost osv med stavmikser? Er det jeg som bruker den feil? Jeg bruker den bare til å mose feks. avokado, barnemat osv med. Syns det blir mye søl og.
Food Processoren er best, da har jeg bare alt oppi, legger lokket på (null søl) og setter den på. Slipper å stresse. 5 sekunder og vips, ferdig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.