stinasol sa for siden:
Hva er det aller beste du kan spise av lavkarbo mat? selv syns jeg lavkarbo pizza`n er best :)
stinasol sa for siden:
Hva er det aller beste du kan spise av lavkarbo mat? selv syns jeg lavkarbo pizza`n er best :)
Hyper sa for siden:
Pizzaen er goood ja!
Så har jeg en annen favoritt:
Plukk en ferdigstekt kylling fra hverandre (Ta av skinnet)
Varm opp kremfløte i en gryte...
Ha oppi 1 hakket hvitløksfedd
hvitløks smøreost
LITT appelsinjuice (denne kan sløyfes)
La fløtesausen tykne litt, før du tilsetter kyllingbitene, og lar den stå og godgjøre seg litt:)
Denne kan serveres med f.eks salat eller Isets blomkålmos ..
NAMMM
Georgine sa for siden:
Pizzaen og lasagnaen :D :D :D
jeef-micro sa for siden:
kyllingfilet i en ildfast form, ha på pepper og feks timian, hakk løk, og skjær fersk sjampignon i skiver og ha på. Bekk over creme fraishe (en boks på to fileter) og ha på litt kyllingbuljong. stek på 200 gr i tre kvarter
:sikle:
Daizy sa for siden:
Mmm, hørtes nydelig ut :) Det skal jeg prøve!
jeef-micro sa for siden:
Jepp det er skikkelig yummi :sikle:
LilleVille sa for siden:
Tror nok jeg må si nakkekoteletter jeg.
2 nakkekoteletter, utbeines
krydre etter smak, jeg bruker chili explotion, forest blend, salt og hvit pepper. gnir det litt inn i kjøttet
en stor klump meierismør i panna, brunes godt på høy varme og ettersteke 5-10 minutter på middels varme, til de har blitt brune og fine og klar saft kommer ut.
Steker champignon i skiver til, også i meierismør, kjempegod smak! Dette var luksusmat før jeg begynte på lavkarbo, nå kan jeg spise det 2-3 ganger i uka :D Mitt favoritt tilbehør
koker ut panna med litt fløte, 1/2 dl tenker jeg. blir god saus med smak av kjøttet og krydderne. skikkelig saftig og smakfult og godt!
Siljevanilje sa for siden:
mine favoritter er:
isets pizza med mitt beste fyll
og min knall gode pølsegrateng.
Mint sa for siden:
Frokostpannekaka og Nilles bacon cheeseburger caserole. :sikle:
Dante sa for siden:
jeg har ikke noen lavkarbo favoritt. Har liksom ikke funnet noen erstatning for mine kjipe yndlingsretter
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.