sma sa for siden:
Jeg drikker kaldt og har gjort det i noen dager, men hva annet kan hjelpe mot vondt i halsen? Har jo ingen halsdrops å ty til. :rolleyes:
sma sa for siden:
Jeg drikker kaldt og har gjort det i noen dager, men hva annet kan hjelpe mot vondt i halsen? Har jo ingen halsdrops å ty til. :rolleyes:
Goggen sa for siden:
Cognac
Hjelper ingenting tror jeg men gjør det mye triveligere å være litt småklein :)
sma sa for siden:
:lol:
Nille sa for siden:
Kan Jang - piller finnes i Helsekost. Kjenner jeg det kribler i halsen hiver jeg innpå - og vips - er jeg fin igjen ....
For lindring: kokende vann helles i en kopp over noen skiver med ingefær rot. La ingefæren ligge i vannet. Drikk i små slurker. Hell over mer kokende vann - drikk - osv osv.
Anne sa for siden:
Eller ett par peppermynteolje-dråper i et glass vann. Det og lindrer.
God bedring.:)
wegie sa for siden:
Apoteket fra Fribol halsdrops som smaker sterkt og litt urter. De klarner skikkelig opp i både hals og nese! Og kan selvfølgelig spises av oss som teller karber :)
wegie sa for siden:
Skulle selvfølgelig være Apoteket har Fribol :) Laaaang dag på jobb (apotek faktisk)
sma sa for siden:
Takk for svar alle sammen! :klem:
Skal notere meg navnene dere nevnte. Bor i Sverige så det er ikke sikkert det heter det samme. :)
Goggen sa for siden:
Joda Cognac heter det samme :)
Anne sa for siden:
:lol:Skøyer'n...JenJen sa for siden:
:lol:
Apoteket har også halsdrops som heter Dekadin, søtet med aspartam og acesulfamkalium (for de som tåler det) :)
energibunten sa for siden:
tran og cocosa er skikkelig bakterie-killere og immunforsvar-boostere. Ta litt ekstra. Det virker for meg ila 4 timer.
sma sa for siden:
Morsom du! :lol:
Takker igjen for nye tips! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.