< Tilbake til oversikten

Vondt i halsen

sma sa for siden:

Jeg drikker kaldt og har gjort det i noen dager, men hva annet kan hjelpe mot vondt i halsen? Har jo ingen halsdrops å ty til. :rolleyes:

Goggen sa for siden:

Cognac

Hjelper ingenting tror jeg men gjør det mye triveligere å være litt småklein :)

sma sa for siden:

:lol:

Nille sa for siden:

Kan Jang - piller finnes i Helsekost. Kjenner jeg det kribler i halsen hiver jeg innpå - og vips - er jeg fin igjen ....

For lindring: kokende vann helles i en kopp over noen skiver med ingefær rot. La ingefæren ligge i vannet. Drikk i små slurker. Hell over mer kokende vann - drikk - osv osv.

Anne sa for siden:

Eller ett par peppermynteolje-dråper i et glass vann. Det og lindrer.
God bedring.:)

wegie sa for siden:

Apoteket fra Fribol halsdrops som smaker sterkt og litt urter. De klarner skikkelig opp i både hals og nese! Og kan selvfølgelig spises av oss som teller karber :)

wegie sa for siden:

Skulle selvfølgelig være Apoteket har Fribol :) Laaaang dag på jobb (apotek faktisk)

sma sa for siden:

Takk for svar alle sammen! :klem:
Skal notere meg navnene dere nevnte. Bor i Sverige så det er ikke sikkert det heter det samme. :)

Goggen sa for siden:

Joda Cognac heter det samme :)

Anne sa for siden:

:lol:Skøyer'n...

JenJen sa for siden:

:lol:

Apoteket har også halsdrops som heter Dekadin, søtet med aspartam og acesulfamkalium (for de som tåler det) :)

energibunten sa for siden:

tran og cocosa er skikkelig bakterie-killere og immunforsvar-boostere. Ta litt ekstra. Det virker for meg ila 4 timer.

sma sa for siden:

Morsom du! :lol:

Takker igjen for nye tips! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.