< Tilbake til oversikten

Akkurat startet på Atkins

lillmerete sa for siden:

Hei
jeg begynte på atkins i dag og er da fase 1, jeg spiste omelett m sopp,sjalottløk og litt paprika til frokost, til lunsj spiste jeg en atkins shake, og middag ble det en mixet sak av kylling filet,rømme,fløte,sjalottløk,rapidsalat og blomkål.

har lest bøkene men tror jeg er "dum" for det er så mye jeg ikke skjønner ennå,, noen gode tips fra dere erfarene tro???

mofe sa for siden:

Hva er det du ikke skjønner da?

lillmerete sa for siden:

Hmm ja nå skal vi se.. Jeg har egentlig ikke fått med meg hva jeg kan spise og ikke spise.

å Hva slags frokost skal man ha, jeg blir jo sikkert lei kokt og stekt egg etterhvert.

mofe sa for siden:

Lurt tips: Les boka! :)

Icerus sa for siden:

Når det gjelder hva en kan /ikke kan spise se tråden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

Ellers ville jeg ha gått inn på atkins forumet og lest litt. Det meste er spurt om og svart på. Men dersom du ikke finner det du lurer på er det jo bare å spørre.

Lykke til!:D

stinasol sa for siden:

husk det er ingenting som er typisk "frokost"..spis kjøtt, pizza eller hva det måtte være til frokost også :)

Aline sa for siden:

Som stina sier, det er ikke måltidskategorier som vi er vant med :)

Kanskje du ikke har kommet til riktig kapittel i boka enda (evnt lest feil bok?), for det står ganske tydelig hva man kan spise :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.