< Tilbake til oversikten

Ny her

nathalie sa for siden:

Hei tror jeg har funnet stedet for meg. Starter på lav carbo diett i morgen. Har gått på det et par uker tidligere og det fungerte fint. Nå prøver jeg igjen. Noen som har erfaring med LavKarbo,no?

Aline sa for siden:

Velkommen hit :)

Hvilken filosofi har du sett deg ut? :) Det lønner seg alltid å finne en filosofi og ikke minst å lese boken. Det øker motivasjonen og kunnskapen :)

Lykke til
:klem:

Summer sa for siden:

Velkommen. Håper du vil trives her. :)

Jeg sier som Aline: Har du tenkt på hvilken filosofi du vil følge? Har du mye å ta av eller bare litt?

stinasol sa for siden:

velkommen og lykke til,jeg er inne på denne siden flere ganger for dagen og syns den er topp!

jeef-micro sa for siden:

Hei og velkommen til oss:)
signerer de andre på det å velge filosofi og lese boka

eneste problemet med forumet jeg har er at jeg er blitt avhengig, så jeg får panikk når jeg ikke har tilgang på nett...

nathalie sa for siden:

tenkte på ketolyse dietten. Starter med lite karbo mens jeg venter på boken. Må starte nå når motivasjonen er på topp. Skal leve på stort sett egg de to første ukene. Skal ta av ca 15 kilo hadde jeg tenkt.

jeef-micro sa for siden:

Du må bare huske å variere litt på maten. viss du kun spiser egg, eller spiser mest egg, så kommer du til å bli utrolig lei av egg...

Grethe sa for siden:

Hei!
Jeg går på ketolysekuren, har nettopp startet opp igjen etter sommerferien. Hvis det er den kuren du har bestemt deg for å følge vil jeg anbefale deg på det sterkeste å få tak i boka og sette deg inn i hva det går ut på . Der er det masse flotte oppskrifter (Med karbohydratinnhold) slik at det blir enklere å holde greie på antallet gjennom dagen, og også enklere å variere kostholdet. Man skal spise masse grønnsaker på ketolysekuren.
14 dager med egg synes jeg høres pyton ut!
Lykke til samme hva du velger :)

tess81 sa for siden:

hei på deg og velkommen skal du være,husk jo mer du spiser (innen 15-20karber) jo mer går du ned:p eller noe i den duren.
og hvis du bare spiser egg så får du ikke ideg så mye næringsstoffer som man må ha på denne livsstilen......lykke te:)

nathalie sa for siden:

Hadde ikke tenkt å spise bare egg da....men variere det en del. Venter på boken og ville igang, og vet da at egg er en bra begynnelse. Har funnet en del oppskrifter på nettet som går på egg. Skal holde meg innenfor 15-20 karb pr dag. Blir også en del kylling/kalkun og annet kjøtt.
Det verste er å kutte ut brødmat(elsker det) men har klart det før og skal gå igjen. Så får jeg tilsette litt knekkebrød og annet når de første 2-3 ukene er over. Kutter ut det meste i starten siden jeg har problemer med oppblåsthet,slapphet og avføring(hard) Styrer unna spesiellt mel og melke-produkter. Jeg er røyker og jobber med barn. Noen som vet om pastiller eller annet som jeg kan spise,slik at jeg ikke stinker røyk etter pausen?

chili sa for siden:

Lacerol eller ekstra tyggis skulle gå bra. Du trenger jo ikke så mange pr dag..
Lykke til!

Bea sa for siden:

Velkommen!
Jeg følger også ketolysekuren, og trives veldig godt med den! Selv om jeg ikke tåler egg:eek:
Flott at du er så motivert!
Dette går bra, skal du se:)

Lykke til!!

nathalie sa for siden:

Takk. Var de jeg tenkte på + Dent. Blir bare et par-tre pr dag.:p

nathalie sa for siden:

Har holdt på bare i dag, og det har gått kjempefint. Eneste ulempen min er at jeg har problemer med å få i meg nok fett. Ikke liker jeg majones,rømme, crem franchie eller dressinger av noe slag. Skal prøve meg med litt kremfløte i morgen. Spiste moen salami-skiver for å få litt fett+steikte maten i meierismør. I kveld har jeg jernsmak i munnen, har det noe med kuren å gjøre?

kl83 sa for siden:

Hei! Jeg er også nye på forumet=). Jeg har hold på med kuren en stund og gått ned 10 kilo siden jul! Er veldig fornøyd fordi jeg ikke sulter og føler dette er et kosthold jeg kan holdet meg til. Men i det siste har jeg fått jernsmak i munnen jeg også! er det noen som vet hva dette kommer av? er det svingninger i blodsukkeret? i så fall er det farlig og hvordan blir man kvitt det? Det har bare blitt verre og verre og nå har jeg det nesten hele tiden.... hilsen fortvilet lavkarbojente:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.