nita58 sa for siden:
Se hva jeg fant om urter, Fennikel etc: home.no.net/urter/html/slankende_.html
;)
nita58 sa for siden:
Se hva jeg fant om urter, Fennikel etc: home.no.net/urter/html/slankende_.html
;)
chili sa for siden:
Intressant! :)
Og så er jo urter også veldig godt, og veldig sundt! Jeg glemmer for ofte at det går an å ha urter i maten...
Nille sa for siden:
Dette var veldig fin info og gode tips. Tråden er "klistra" !
Bruker masse friske urter i matlagingen selv. Spesielt basilikum, timian og koriander. Snadder !
Takk for tips ! :D
Hilde3 sa for siden:
Chili (både tørket og fersk) setter fart på forbrenningen!:)
Hilde3 sa for siden:
Ehhh, det er vel ikke en urt når jeg tenker meg om..Men, Klosterte` har mange sorter som er bra for forbrenning og helse.
Zillah sa for siden:
Start hoster ikkje private nettsider lenger, så vidt eg forstår, så denne sida fins nok ikkje lenger.
:(
Huldr sa for siden:
Mulig at dette er den samme infoen? Adressen ligner: www.urter.ayla.no/html/slankende_.html
Limer inn innholdet også, synes det generelt er lurt, i og med at lenker kan bli borte ...
Atlantis sa for siden:
Jeg tar alltid kanel i kaffen siden den skal øke forbrenningen :) og så smaker det godt :love:
Zillah sa for siden:
Mmm kanel er deilig. Kanelstang av ekte kanel (Hindu er den eg kjøper, tynne fine rullar, god å tygge) er skikkelig snask! Eg er også stor fan av ingefær og håper stadig eg kan finne den perfekte oppskrifta på lavkarbovennleg ingefærøl :sikle:
barfor sa for siden:
Ja, gjør ofte det jeg også. Men enda oftere chili pepper istedet, eller begge 2 samtidig. Vet ikke om det blir noe merkbart større forbrenning, men gjør vanlig kaffe langt bedre.
Rin sa for siden:
...chili i kaffen? :eek: DET må jeg prøve! To gode ting kombinert = én dobbelt så god ting... ikke sant? :D
Lillemy71 sa for siden:
Chili sammen med søtt er skikkelig godt. F.eks i sjokolade eller kakao (lavkarbo sef ;)), eller prøv gjerne chilisaus på bær - dersom dere spiser bær da. Det er skikkelig snadder
barfor sa for siden:
Aldri tenkt på å prøve det på bær før... er godt på bringebær? Blir det jeg spiser oftest.
kiril sa for siden:
mmm fersk koriander i rullet osteskiver yammi
Atlantis sa for siden:
Prøvde chillipulver sammen med kanel (som jeg allerede bruker) i kaffen i dag,-det var helt klart ikke noe for meg :o Jeg får nok heller fortsette å bruke chilien i middagsretter :)
alizza sa for siden:
Jordbær, sæterømme, splenda og hel grønn pepper:ja:
MAR sa for siden:
Oi :eek:
Det høres virkelig ikke ut som noe for meg.. heldigvis er jeg både glad i og flink til å bruke urter og krydderier til å lage mat, og sterk mat er både jeg og sambo glad i :D
Paris sa for siden:
Funker det å svelge en bit chili også? :p
Bare spør jeg...trenger noe som får opp forbrenningen!!
blackpain sa for siden:
Vitaminer.... Vell det er jo veldig viktig, ikke sant?
fleste av oss for i seg lite vitaminer og en del av det viktige stoffet som kroppen våres trenger. Det er egentlig bare å spise litt mere av det sunne maten isteden for å dra til McDrive.
Prøv denne sunne dietten og du vil føle deg bedre i løpet av den første uka.
fatburningfoods-diet.blogspot.com/
Bamsedusken789 sa for siden:
Det er vel ikke så mye annet enn positive ting med urter og forskjellige krydderier, men jeg biter ikke på at det øker forbrenningen på noen merkbar måte. Da ville vel alle som hadde mye chili eller kanel i kaffen hver dag være så slanke som bare det... Tenker jeg :)
Kanutten sa for siden:
Akkurat som noen urter kan senke kropptemperatur kan andre øke den. Og økt kroppstemperatur krever mer energi.
langaard sa for siden:
Eller som vi har lest her inne om og fryse bort fettet, bade i isvann og knaske chili, burde funke bra:p
Dietta sa for siden:
Mulig dette blir aller siste post fra meg folkens :eek:
Jeg sitter nemlig i isbiter til livet, knasker chili, hvitløk og alle andre urter jeg fant - så jeg regner med at jeg rett og slett er borte i morgen :p
Kanutten sa for siden:
Mailer over en st berhardkonjakk til deg slik at du eksistere i morgen også!
Dietta sa for siden:
Å supert altså, da er det håp :blomster: Tuuuuusen takk.. Brrrrrrr.......
langaard sa for siden:
Måkke fryse bort Dietta, sender en varm:klem:
Dietta sa for siden:
Ah. brun læskende drikk og varme klemmer. Kan det bli bedre ? :hearts:
lillekri sa for siden:
Når jeg åpner en sticky forventer jeg litt bedre info enn dette!!! :mad:
Måtte bruke archive.org for å finne sida, og infoen der var tvilsom og helt uten forklaring/begrunnelse.
Jeg stemmer for å un-sticke denne tråden! (Evt at noen legger inn skikkelig info)
Lillemy71 sa for siden:
Linken er fra 2006 og info forsvinner fra nettet etterhvert, sånn er det bare. ;)
Ser du lengre nede i tråden er det en ny link som fremdeles virker. Om dette er samme infoen som i originallinken vites ikke.
www.urter.ayla.no/html/slankende_.html
Det er ofte greit å sjekke dato på startinnlegg for det er maaaaange tråder her inne og noen begynner etterhvert å bli gamle :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.